"מריו באלוטלי צריך פשוט לפרוש מכדורגל"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

הסוכן פוריו ואלקרגי באמירה חריפה: "הייתי מחתים אותו בשנה שעברה, אבל הוא נכשל טוטאלית". כמו כן הפנה אצבע מאשימה למינו ראיולה: "הוא היה צריך לגרום לו להשתפר ובמקום זה הציג אותו ככוכב גדול"

(גודל טקסט)

מחר (שישי) הכדורגל האיטלקי יחזור לשגרה עם גומלין חצי הגביע האיטלקי בין יובנטוס ומילאן (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1), ובהמשך תחודש הסרייה א'. מי שלא יהיה חלק מהחגיגה הוא החלוץ מריו באלוטלי ששוחרר מברשיה.

לפני יומיים הוא הגיע למתחם האימונים של הקבוצה בכל זאת אך לא הורשה להיכנס ולאחר מכן סינן לעבר העיתונאים: "ואחר כך תגידו שאני לא רוצה להתאמן". הסיבה הייתה בירוקרטיה, שכן לא הספיק להעביר למועדון בזמן את האישור על כך שהתאושש מהפציעה. למחרת עבר בדיקות רפואיות אך הורשה להתאמן רק אחרי שחבריו עזבו. בכל מקרה, פוריו ואלקרגי, אחד מסוכני הכדורגל באיטליה, סיפק ציטוטים שנויים במחלוקת בעניינו של החלוץ, שעשויים מאוג להרגיז אותו.

"הייתי מחתים אותו בעונה שעברה", הצהיר בראיון לרדיו "TMW", אך מייד הוסיף: "עם זאת, בשלב הזה, ברור שהוא צריך לפרוש מכדורגל, ככה זה אחרי שנכשל בשנה האחרונה".

הסוכן מטיל את האשמה על סוכנו מינו ראיולה: "אני חושב שהוא צריך לקחת חלק מהאחריות. ראיולה היה צריך לעזור לבאלוטלי להשתפר. במקום זאת הוא מציג אותו כאיזה אלוף גדול והתוצאות הן מביכות".

 

מי שיצא להגנתו הוא חברו לקבוצה, הקשר רומולו: "הוא שחקן מיוחד מאוד עם טכניקה מדהימה, אפילו מרהיב. הוא נתן כמה משחקים חשובים העונה. הוא עזר לנו. זו הייתה שנה קשה לכולם. יש לו לב גדול והוא שונה מאוד מהדימוי שיש לו בתקשורת. אצלנו הוא תמיד צוחק, מספר בדיחות". בכל מקרה, לא נראה שזה יעזור. החלוץ, שבאוגוסט יהיה בן 30, הגיע לברשיה בקול תרועה רמה אך כבש חמישה שערים בלבד ב-19 משחקים והיה שותף ללא מעט שערוריות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי