ברשיה תגיש תביעה נגד מריו באלוטלי ומינו ראיולה

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

לאחר שסוכן העל טען שהחלוץ הופלה לרעה ולא קיבל בדיקת קורונה, במועדון האיטלקי הודיעו על כוונתם לפתוח בהליך משפטי נגד השניים: "לרוע המזל, בנאדם אחד עלול לפגוע קשות בתדמית שלנו"

(גודל טקסט)

אמנם עדיין לא הגיע השחרור הרשמי, אבל מריו באלוטלי סיים את דרכו בברשיה, בעקבות היעדרות ממושכת מאימוני הקבוצה, הן באצטדיון והן ב'זום' בתקופת הסגר. סוכנו של השחקן מינו ראיולה לא היה מוכן לעבור על כך בשתיקה וטען שבאלוטלי הופלה לרעה בכך שלא קיבל בדיקת קורונה כמו שאר חברי הקבוצה וגם החלוץ אימת את טענותיו של הסוכן ברשתות החברתיות ואמר שאכן לא נבדק אפילו פעם אחת.

בעקבות כך, המועדון הכחיש בכל תוקף את ההאשמות נגדו והבהיר בהודעה רשמית כי בכוונתו לתבוע גם את ראיולה וגם את באלוטלי: "חשוב לנו להודיע כי אנו מתכוונים לפתוח בהליך משפטי בעקבות האשמות שווא וההשמצות של האנשים חסרי האחריות, אחרי הפרסום בכלי התקשורת".

"כבר הנחנו את עורכי הדין שלנו לנקוט פעולה נגד מי שפרסם את ההאשמות השקריות הללו. ברשיה מבקשת להבהיר כי כיבדנו את הפרוטוקול הרפואי ואף שכרנו באופן פרטי מומחה כדי להתמודד עם כל מצבי החירום הבריאותיים הקשורים לנגיף הקורונה".

"ההכפשות שקיבלנו על ידי אחד מהשחקנים שלנו, הן מבישות והוא ישלם על זה מבחינה כלכלית ותדמיתית. לרוע המזל, כידוע לכולנו, התנהגות חסרת אחריות של אדם אחד עלולה ליצור סיכונים גדולים עבור כל המעורבים ולכן אנו נאלץ לבצע צעדים נוקשים עוד יותר כדי להגן על המועדון ועל נציגיו".


ממשיך להסתבך. מריו באלוטלי (Tullio M. Puglia/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי