המלך של לאציו: צ'ירו אימובילה יאריך חוזה עד 2025

צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

דיווח: מלך שערי הליגה האיטלקית בן ה-30 יזכה לשדרוג תנאיו ויישאר במדי התכולים מרומא לפחות חמש שנים נוספות, תמורת כארבעה מיליון יורו בכל עונה

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

מלך שערי הליגה האיטלקית, צ'ירו אימובילה בן ה-30 שכבש העונה 27 שערים בסרייה A ב-26 הופעות ובנוסף בישל שבעה שערים, על סף הארכת חוזהו בלאציו עד קיץ 2025.

אימובילה, שלמעשה העונה כבש 30 שערים ב-33 הופעות בכל המסגרות, האריך את חוזהו בפעם האחרונה ב-2018, שנתיים אחרי שהגיע ללאציו, וגם אז חתם לחמש שנים. על פי הדיווח היום (שבת) באיטליה, הוא יחתום תמורת שדרוג תנאיו לכארבעה מיליון יורו בכל עונה כולל בונוסים וכך יישאר בקבוצה לפחות עד גיל 35. במדי לאציו בארבע שנותיו במועדון הוא כבש 116 שערים ב-167 משחקים, לאחר שנרכש תמורת קרוב לתשעה מיליון יורו מסביליה.

בשבועות האחרונים נטען שאימובילה, בשל העובדה שאינו צעיר ומכאן שמחירו בהתאם, עשוי לעבור לפרמיירליג ובשיא הדיווחים אף הוזכר כחלוץ שסומן על ידי מנצ'סטר יונייטד וליברפול וגם כמי שעשוי להצטרף לנאפולי, עיר הולדתו, אולם נראה כי הוא ימשיך בקבוצה שהאמינה בו וממשיכה לתת בו אמון לאור החוזה עליו הצדדים צפויים לחתום.

אימובילה התגלה על ידי יובנטוס בגיל 18, אולם מאז הצטרף לקבוצה לא זכה לקרדיט ובילה בעיקר כמושאל, עד שב-2011/12 כבש 28 שערים ב-37 הופעות במדי פסקארה ועם סיום ההשאלה סיכמה קבוצתו על העברתו לגנואה. הציפיות כנראה עשו את שלהן ואימובילה כבש חמישה שערים בלבד במדי גנואה, שוויתרה על שירותיו ושנה אחר כך הוא נמכר לטורינו, היריבה העירונית של יובנטוס.

במדי טורינו הוא כבש 22 שערים וכך סלל את דרכו לדורטמונד. אלא שכמו שקרה בגנואה, גם במדי הצהובים-שחורים מגרמניה הוא רשם עונה מאכזבת עם שלושה שערים בלבד והושאל לסביליה – אלא שגם בספרד הוא לא התאקלם והושאל לאקסית טורינו, עד שבקיץ 2016 נרכש על ידי לאציו ובמדיה עלה על דרך המלך כשרק בליגה הוא כבש 23 שערים בעונה הראשונה, 29 שנה לאחר מכן, 15 בעונה שעברה והעונה הוא עומד על 27 כיבושים וספק אם יהיה זה המספר בו ייעצר.




אימובילה (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי