צפו: אחרי 1:1 נגד אינטר, נאפולי עלתה לגמר הגביע האיטלקי

שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים | Francesco Pecoraro/Getty Images

התכולים גברו על הנראזורי בזכות הניצחון במשחק הראשון ביניהם ויפגשו את יובנטוס בקרב על התואר. אריקסן הבקיע שער נדיר מהקרן, אך מרטנס איזן והפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים

קבוצות: אינטר נאפולי
(גודל טקסט)

אחרי שיובנטוס הבטיחה את מקומה בגמר הגביע האיטלקי אמש (שישי), נאפולי הצטרפה אליה במעמד כשסיימה ב-1:1 נגד אינטר בגומלין והעפילה לשלב המכריע בזכות הניצחון שלה במפגש הראשון בין השתיים. הנראזורי איבדו סיכוי לזכות בתואר ובהתחשב בפער תשע הנקודות מיובנטוס בטבלת הסרייה A, עונה שהתחילה בצורה מבטיחה מאוד עלולה להסתיים בידיים ריקות מבחינתם. התכולים, מצדם, חולמים לסיים עונה סוערת עם גביע בידיים, אך לשם כך יצטרכו לגבור היריבה הגדולה מטורינו.

הפתיחה הייתה חלומית עבור הקבוצה של אנטוניו קונטה. כריסטיאן אריקסן כבש שער נדיר בבעיטת קרן הודות לטעות גדולה של שוער נאפולי דויד אוספינה וקבע שוויון בסיכום המפגשים הכללי. אנטוניו קנדרבה ומרסלו ברוזוביץ' היו קרובים להגדיל את היתרון כל אחד בתורו, סמיר הנדנוביץ' הציל את אינטר מספיגה ובצד השני אוספינה הדף יפה נגיחה של רומלו לוקאקו ובהמשך גם מנע מקנדרבה להבקיע.

למרות המומנטום של האורחת, לקראת ההפסקה השוער הקולומביאני כיפר על השגיאה שלו עם כדור ארוך מצוין לעבר לורנזו אינסינייה, שהתגבר על שני שומרים והשאיר את זה לדריס מרטנס החופשי, שקבע 1:1. השער הפך את הבלגי למלך שערי נאפולי בכל הזמנים עם 122 כיבושים, אחד יותר ממארק האמשיק.

תשע דקות בתוך המחצית השנייה אינסינייה היה קרוב לשני, אך הניסיון שלו פספס במעט את המסגרת. אינטר הגבירה קצב לקראת הסיום: בדקה ה-77 בעיטה של אריקסן מרחוק סחטה הצלה מאוספינה וחמש דוקת מאוחר יותר, מהלך מצוין של הנראזורי מצד שמאל הביא את הדני למצב מצוין מול השוער שהשתטח נהדר והדף, ויקטור מוזס שלח את הריבאונד מעל המשקוף. המאמצים של האורחת לא הניבו פרי ובסופו של דבר, נאפולי השלימה 1:2 בסיכום שני המשחקים ועלתה לגמר שיתקיים ביום רביעי הקרוב.

מרטנס. שער יקר שקבע שיא (Francesco Pecoraro/Getty Images)
מרטנס. שער יקר שקבע שיא (Francesco Pecoraro/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי