מסתמן: זלאטן איברהימוביץ' יעזוב את מילאן ויחתום בהאמרבי

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'. עדיין לא חוזר | Marco Luzzani/Getty Images

החלוץ בן ה-38, שיחסיו עם הרוסונרי עלו על שרטון, צפוי לסיים את הקריירה בקבוצה השבדית בה הפך לאחד מהבעלים בשנה האחרונה, כך על פי "גאזטה דלו ספורט"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

לפני פחות משנה, בנובמבר 2019, חשף זלאטן איברהימוביץ' כי רכש 22.5 אחוז ממניות המועדון השבדי האמברי. באפריל האחרון, בזמן שנגיף קורונה התפשט לכל עבר וגרם לאלפי קורבנות באיטליה, הענק השבדי, כבר בן 38, הצטרף לאימוני הקבוצה החדשה שבבעלותו וגרם לגל שמועות באשר לעתידו בעונה הבאה.

הבוקר (ראשון), אחרי שבסוף השבוע נפוצו דיווחים רבים על יחסים שעלו על שרטון בין מילאן לראשי המועדון – החלוץ הפצוע כלל לא נכח במשחק הקבוצה נגד יובנטוס בחצי גמר הגביע ביום שישי – גם פרסמה התקשורת בארץ המגף כי בתום העונה צפוי איברהימוביץ' לעזוב את מילאן אחרי חצי שנה במועדון ולעבור ליעד הבא, האחרון שלו בקריירה ככל הנראה, אותה האמרבי שבה הוא מושקע גם כלכלית.

על פי "גאזטה דלו ספורט", זלאטן, שזוכה לטיפולים לקראת החלמתו מפציעה ושובו לאימונים כבר בשבוע הבא, מתוכנן לשוב לשחק נגד יובנטוס בעוד כשלושה שבועות במסגרת הליגה ויעזוב את הרוסונרי רק עם סיום העונה באיטליה, בתקווה שיסייע לסטפאנו פיולי וחבריו להשיג את הכרטיס לליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי