התכנית של סמפאולי לארגנטינה: דיבאלה ישודרג, איקרדי יזומן

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

מאמן סביליה אמור להיפגש עם ראשי הנבחרת בקרוב בספרד, קבוצתו מאיימת בתביעה. סימאונה עדיין מועמד

(גודל טקסט)
 על פי פרסומים בארגנטינה לא רק שחורחרה סמפאולי יהיה מאמן הנבחרת, הוא כבר הגיש תכנית מסודרת להתאחדות הארגנטינאית. ראשי ההתאחדות אמורים להגיע בקרוב לספרד כדי להיפגש עם מאמן סביליה, כשכבר הביע נכונות להחליף את אדגרדו באוסה ואת מאמן אתלטיקו מדריד, שכנראה לא יגיע בגלל סעיף השחרור שלו העומד על 20 מיליון יורו.

 

סמפאולי נתמך לא רק על ידי ראשי ההתאחדות אלא זוכה לגב חזק מראש ממשלת ארגנטינה מאקרי, מליאו מסי ומדייגו מראדונה. אלא שגם כאן צצה בעייה. סביליה פרסמה הודעה רשמית ובה היא מצהירה כי נכונות השמועות שראשי ההתאחדות הארגנטינאית מתכוונים להיפגש עם סמפאולי, מאמן תחת חוזה, הרי שהדבר יגרור תביעה מצדה כנגד שני הצדדים.

 

שלוש בשורות בתכניות שהגיש סמפאולי, שהוביל את צ'ילה לזכייה בקופה אמריקה ב-2015 על חשבונה של ארגטינה שנוצחה בפנדלים: 1. פאולו דיבאלה, חלוץ יובנטוס, יהיה עוגן רציני לצידו של מסי. 2. מאורו איקרדי המוחרם (בגלל הרומן שניהל עם אשתו של חברו לנבחרת מקסי לופס) יקבל זימון. 3. הסגל יכלול עוד שישה שחקנים חדשים: קשר רומא לאנדרו, קשר טיגרס גוואדיו פיסארו, ם שחקנים כמו מרכוס אקוניה קשר ראסינג קלוב, ריקרדו סנטוריון חלוץ בוקה ג'וניורס, לאוטרו אקוסטה חלוץ לאנוס וחברו לקבוצה הקשר הוותיק רומן מרטינס.

 

איקרדי. החרם הוסר (Getty)

 

מנגד, מעמדם של קון אגוארו ממנצ'סטר סיטי וגונסאלו היגוואין מיובנטוס ייחלש בעוד אזקיאל לאבצי שעבר לשחק בסין יודח מהסגל.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי