פורטוגל ורוסיה בקרב על ראשות הבית, מקסיקו תנסה להפריע

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום : GettyImages

גביע הקונפדרציות: הסלסאו ינסו להשיג ניצחון ראשון, המארחת רוצה להבטיח עלייה לחצי הגמר. לצ'יצ'ריטו וחבריו לא צפויים חיים קשים מול אלופת אוקיאניה

(גודל טקסט)

גביע הקונפדרציות יחזור מחר (רביעי, 18:00) למשחקי המחזור השני בבית 1, ובמוקד משחקה של פורטוגל מול רוסיה. הכרטיסים למשחק באצטדיון "ספרטק" שבמוסקבה כבר נמכרו לגמרי, והאצטדיון יהיה מלא.

אלופת אירופה אכזבה במחזור הפתיחה מול מקסיקו, שהצליחה לחזור מפיגור פעמיים, במיוחד שער השוויון בתוספת הזמן. הסלסאו החלו את המשחק בצורה טובה ושלטו ברוב שלבי המחצית הראשונה, אך נעלמו כמעט לגמרי במחצית השנייה. רונאלדו וחבריו ייאלצו להשתפר במשחק מול מארחת הטורניר כדי לנסות ולזכות בתואר נוסף. אנדרה גומש ואדריאן סילבה המוצהבים ייאלצו להימנע מספיגת כרטיס נוסף, כדי לא להיות מורחקים במשחק האחרון של שלב הבתים.

רוסיה מגיעה למשחק הקשה מול פורטוגל כשהיא במקום הראשון בבית. המארחים צפויים לעלות בגישה יותר זהירה מאשר הגישה היותר משוחררת שעמה שיחקו מול ניו זילנד. מאמן הנבחרת הרוסית, סטניסלב צ'רצ'סוב, מאמין שאפשר לנצל את החולשה בהגנת הסלסאו, ולהשיג את הניצחון שיבטיח את העפלת רוסיה לחצי הגמר. איגור אקינפייב יערוך את הופעות ה-100 במדי הנבחרת.

כמו כן, המשחק השני באותו היום מקסיקו תפגוש את ניו זילנד (21:00), באצטדיון "פישט" בסוצ'י. שתי הנבחרות ירגישו את הלחץ, כשמקסיקו מגיעה למשחק במומנטום חיובי לאחר שער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן מול פורטוגל במחזור הראשון. ניו זילנד תנסה להפתיע את צ'יצ'ריטו וחבריו לנבחרת, אחרת יודחו סופית מהטורניר.

איגור אקינפייב. יחגוג הופעה 100 בנבחרת רוסיה (gettyimages)
איגור אקינפייב. יחגוג הופעה 100 בנבחרת רוסיה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי