הקאמבק המפתיע של אניימה: "הוא מוכן לחזור לנבחרת"

וינסנט אניימה
וינסנט אניימה | Gettyimages

המאמן גרנוט רוהר, שמדריך את ניגריה בשנה האחרונה, אישר כי שוער ליל בדרך חזרה: "שוחחתי איתו, אם הוא יהיה כשיר וימצא קבוצה חדשה הוא ישוב לסגל"

(גודל טקסט)
 באוקטובר 2015 פרש השוער וינסנט אניימה מנבחרת ניגריה, כשהוא בן 33 בלבד, אחרי שהסתכסך עם ראשי ה"סופר איגלס" בתום 13 שנים בהן לבש את המדים הירוקים, אולם כמעט שנתיים אחר כך ויכול מאוד להיות שהטוויסט קרוב.


אניימה, שבתקופת פרישתו המאמן היה סאנדיי אוליסה שלמעשה היה מי שהסתכסך עם השוער וגרם לפרישתו, עזב כבר לפני כשנה וחצי את הנבחרת בטענה ל"חוסר תמיכה", אלא שהמאמן מאז אוגוסט שעבר, גרנוט רוהר, טוען כי שוער ליל עשוי לבצע קאמבק מרשים ומפתיע: "שוחחתי איתו והוא מוכן לחזור. הוא צריך להיות כשיר ומה שהיה בעבר נשאר בעבר".


 רוהר, ששוחח על אניימה כחלק ממסיבת העיתונאים לקראת משחק הנבחרת ביום שישי מול קמרון במוקדמות המונדיאל, הוסיף: "אם הוא יהיה כשיר בעתיד, הוא יחזור לסגל, אבל עליו בנוסף למצוא קבוצה חדשה כי ליל צירפה שוער חדש ולא נראה שהוא ישחק שם. הוא ישחק עם הקבוצה השנייה של ליל, אבל עליו למצוא מועדון חדש. אני אצפה בו ואם לא תהיה בעיה הוא יחזור לנבחרת". 


אלו שכן נמצאים בסגל נבחרת ניגריה כבר למשימה הקרובה הם קשרי הפועל באר שבע, ג'ון אוגו וטוני וואקמה. אם אניימה אכן ישוב לסגל זה צפוי לקרות למשחק ב-7.10 מול זמביה. 



אניימה. איבד את מקומו בליל, יחזור לנבחרת? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי