ספרד רוצה להבטיח העפלה, גם קרואטיה וסרביה

נבחרת ספרד
נבחרת ספרד | צילום : GettyImages

בצל סערת פיקה, מוליכת הבית הישראלי תנסה לעשות עוד צעד בדרך לרוסיה 2018 מול אלבניה (שישי, 21:45, ספורט2). איטליה מייחלת למעידה, וגם שלושה קרבות בבית הצמוד ביותר במוקדמות

(גודל טקסט)
הקרבות על ההעפלה למונדיאל 2018 ימשיכו מחר (שישי) עם הבית הישראלי. בזמן שהנבחרת של אלישע לוי תתארח אצל ליכנשטיין, ספרד תנסה להבטיח את המקום הראשון מול אלבניה. במוקד: איטליה תארח את מקדוניה, ויילס ללא גארת' בייל תפגוש את גיאורגיה וקרואטיה תפגוש את פינלנד. 

 
 



בית 4

גיאורגיה – וויילס (שישי, 19:00, ספורט1) 

כוכב ריאל מדריד הפצוע שוב ייעדר ומרבית מהאחריות בנבחרת של כריס קולמן תיפול על כתפיו של ארון ראמזי. הדרקונים לא הפסידו בשמונת המשחקים האחרונים, אך תיקו כמו במפגש הקודם עלול שלא להפסיק. ויילס עדיין חולמת על הבטחת המקום הראשון, הדרך לשם עוברת בגיאורגיה, שכבר איבדה סיכוי להעפיל. 

אוסטריה – סרביה (שישי, 21:45, ספורט3) 

מוליכת הבית מתארחת אצל אכזבת הבית. אוסטריה איבדה סיכוי ממשי להעפיל, אך היא תשמח להחזיר לעצמה מהכבוד שאבד בקמפיין. המארחת לא ניצחה בארבעת משחקי המוקדמות האחרונים, סרביה מודעת לכך שניצחון יבטיח לה את הכרטיס המיוחל לרוסיה. 

אירלנד – מולדובה (שישי, 21:45) 

האצטדיון בדאבלין ילבש חג, כשהמארחת תייחל למעידה של ויילס בתקווה להשיג את המקום השני כשיש לה 13 נקודות בקמפיין לעומת 14 של הדרקונים. שתי הנבחרות מהאי הבריטי יפגשו במחזור הנעילה, אך משוכה בדמות מולדובה היא הזדמנות נהדרת עבור האירים כדי להשכיח את ההפסד לסרביה במחזור הקודם. 


הקהל בעדו? פיקה (AFP) 
 

בית 7

ספרד – אלבניה (שישי, 21:45, ספורט2) 

בצל סערת ג'רארד פיקה, מוליכת 'הבית הישראלי' תנסה להבטיח את המקום הראשון. ז'ולן לופטגי עדיין לא החליט לגבי החלק הקדמי, אך קיימת אפשרות לפיה אריץ אדוריץ יפתח על חשבונו של אלברו מוראטה הפצוע. בתקשורת הספרדית לא יכולים לחכות לתגובת הקהל הביתי באליקנטה לפיקה, כשאלבניה מצדה רק רוצה לשמור על המקום השלישי. 


איטליה – מקדוניה (שישי, 21:45, ספורט1) 

האזורי עוד חולמים על המקום הראשון, אך כדי להגשים אותו הם זקוקים להשיג שש נקודות משני המשחקים האחרונים ולקוות למעידה של הספרדים. איטליה החמיצה ללא הפסקה במשחק מול נבחרת ישראל, אך מקדוניה מוסגלת גם להעניש את המארחת, כפי שהוכיחה לנבחרת של אלישע לוי.



ישמרו על הפסגה? שחקני קרואטיה (AFP) 


בית 10

קרואטיה – פינלנד (שישי, 21:45) 

מוליכת הבית הצמוד ביותר במוקדמות נחושה שלא לאבד את הפסגה ברגע האמת. איסלנד צמודה לקרואטיה, שמוליכה את הבית בשל הפרש שערים עדיף, וזקוקה לנקודות ביתיות מול המדורגת חמישית בבית. בתקשורת המקומית מאוכזבים מהכושר הלקוי של ניקולה קאליניץ', אך לשמחתו איבן רקאיטיץ' ולוקה מודריץ עשויים להוציא אותו מהמשבר. 


טורקיה – איסלנד (שישי, 21:45) 

ההפתעה הנעימה של יורו 2016 עדיין יכולה להעפיל מהמקום הראשון. טורקיה הציגה יכולת מאכזבת לאורך הקמפיין, אך הניצחון שלה מול קרואטיה במחזור הקודם רק העמיק את תחושת הפספוס. המארחת רחוקה רק שתי נקודות מהמקום הראשון, האם הקאמבק הגדול שלה יסתיים בהעפלה לרוסיה?


קוסבו – אוקראינה (שישי, 21:45) 

המדורגת רביעית, עם 14 נקודות בדיוק כמו טורקיה, פוגשת את הנבחרת החלשה ביותר בשלב המוקדמות. קוסבו ספגה כבר 20 שערי חובה, אך כבשה שלושה והיא תנסה לזכות בנקודה שנייה בקמפיין. האורחת זקוקה באופן נואש לנקודות ולקוות למעידה של האחרות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי