אלישע: ניסינו לדרוס. בן חיים: הטיסות פוגעות בנו

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

המאמן הלאומי היה מרוצה אחרי ה-0:1 מול ליכטנשטיין. איתן טיבי הוסיף: "שמח שעזרתי". דוידזאדה: "המקום השלישי בהישג יד". חמד: "נקווה לסיים את הקמפיין בטעם טוב מול ספרד"

(גודל טקסט)

 "אני חושב שזה לא היה ניצחון מינימלי כי יכולנו לשים שלוש או ארבע חתיכות והכדור לא נכנס", כך אמר מאמן הנבחרת אלישע לוי בתום ה-0:1 בחוץ על ליכטנשטיין, "הגענו לארבע חמש הזדמנויות ניסינו להשיג עוד כך שאי אפשר לומר שלא ניסינו לדרוס".

כובש שער הניצחון איתן טיבי: "שמח מאוד על גול הבכורה שלי בנבחרת ושהוא עזר לנצח. נכון שאיבדנו את השליטה  לפרקים אבל היה חשוב להשיג את שלוש הנקודות וזה מה שעשינו. הפנים למשחק עם ספרד ונקוות לצאת גם מטדי עם תוצאה טובה".


תומר חמד
: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון. ידענו שזה לא יהיה קל והכי חשוב שניצחנו. עכשיו מגיעים למשחק עם ספרד, יודעים את הקושי ואת החשיבות. נקווה לסיים את הקמפיין בטעם טוב. מקווים לראות הרבה קהל ושכולם יצאו שמחים בסופו של דבר".


חמד. "ידענו שזה לא יהיה קל והכי חשוב שניצחנו" (פייסבוק ההתאחדות לכדורגל)

הבלם טל בן חיים סיכם: "משחק לא מספיק טוב שלנו למרות שיצרנו מספר הזדמנויות טובות. מברוק לאיתן על הגול הראשון. כמובן שנצטרך להרים את הרמה לקראת ספרד".

היכולת הירודה: "יצרנו מספיק מצבי הבקעה, צריך לשחק יותר מהר. אפשר לתת ליריבה מילה טובה. מבחינתנו אפשר לקחת רק את הניצחון".

המחסור בשינה ומנוחה: "התנאים לא אופטימליים. הטיסות זה יפגע לנו קצת בהכנה אבל לא נשתמש בזה בתירוץ. מול ספרד צריך להגיע הרבה יותר מוכנים. ראינו מה קרה במשחק הקודם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי