בצרפת חוששים: "קוסטדינוב עשוי להעניש את דשאן"

גאורגי קוסטדינוב
גאורגי קוסטדינוב | AFP

הטריקלור מלאי דאגות לקראת המפגש בבולגריה (21:45, ספורט2) וקשר מכבי חיפה זכה לשבחים: "יעיל באזורים המסוכנים, אחד משחקני המפתח של בולגריה"

(גודל טקסט)
בזמן שמכבי חיפה מתקשה להציג יכולת טובה, אחד משחקני החיזוק שלה הפכו לאיום המרכזי על נבחרת צרפת לקראת המפגש הערב (21:45, ספורט2) מול נבחרת בולגריה, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. גיאורגי קוסטדינוב, שכבש רק פעם אחת במדי הירוקים מהכרמל, סומן כאיום המרכזי על ידי התקשורת הצרפתית לקראת המפגש הערב. 

"רק השם של קוסטדינוב מזכיר לכל האומה הצרפתית סיוטים מ-1994", טענו והסבירו: "אין לו קשר לאמיל קוסטדינוב, אבל זה פשוט בלתי נמנע לערוך השוואה ביניהם". 

יפתיע גם את הצרפתים? קוסטדינוב (AFP)

 

"היעילות של גרגורי באזורים המסוכנים היא מכרעת ואם דידייה דשאן יפסח עליו, הוא עלול לשלם ביוקר ולהיענש. הוא אומנם משחק רק במכבי חיפה, אבל הוא ללא ספק אחד משחקני המפתח של הנבחרת הבולגרית". 

אך הקשר של גיא לוזון הוא לא היחיד שמדאיג את התקשורת הצרפתית. נדמה כי הסטטיסטיקה של הטריקולור בבולגריה מעוררת חשש לקראת המפגש הערב. צרפת לא ניצחה בשמונת המפגשים שלה על אדמת בולגריה, כשהיא הצליחה לחלץ רק תיקו בודד. האם הרצף השלילי הזה ייעצר דווקא הפעם? 


גורף מחמאות. קוסטדינוב  (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי