מאמן שבדיה תקף: עלינו למונדיאל ורק זלאטן בראש שלכם

אנדרסון ולוסטיג. נבחרת שבדיה במונדיאל
אנדרסון ולוסטיג. נבחרת שבדיה במונדיאל | AFP

יאנה אנדרסון נשאל על האפשרות שחלוץ מנצ'סטר יונייטד ישוב לסגל בגביע העולם ברוסיה וזעם: "אני לא מאמין שאתם שואלים אותי על זה". גם לוסטיג נזף בעיתונאים. לינדלוף: "ידענו מההתחלה שאפשר לעלות"

(גודל טקסט)
יש מי שיגידו ששבדיה עשתה את הבלתי ייאמן, מנגד יטענו רבים שהכתובת בעצם הייתה על הקיר – אבל כך או כך, הסקנדינבים הדיחו את איטליה הגדולה והשיגה את הכרטיס למונדיאל 2018 ברוסיה בקיץ הקרוב.


"אנחנו שבדיה", צייץ הכוכב הכי גדול זלאטן איברהימוביץ', שכידוע פרש מהנבחרת לפני שנה וחצי אולם ליווה אותה מקרוב בשבוע האחרון ודאג לכתוב שבדיה עם Z במקום עם S, כי בכל זאת החלוץ היה צריך לשמור על סגנונו הייחודי ולחפש דרך לפרגן תוך שגם שמו מוזכר.




לאחר המשחק העיתונאים השבדים לא היססו לשאול את המאמן יאנה אנדרסון האם יש סיכוי ש"איברה" יחזור לנבחרת כדי לשחק בגביע העולמי, טורניר בו לא שיחק בשמונה השנים האחרונות. המאמן הגיב: "אני לא מאמין שאתם שואלים אותי אם זלאטן יחזור. הרגע עלינו למונדיאל ורק זלאטן בראש שלכם".

We are Zweden pic.twitter.com/rDXzRImev4

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) November 13, 2017


"זה בלתי ייאמן ששחקן פרש מהנבחרת לפני שנה וחצי עדיין מדברים עליו ועוד מיד אחרי העלייה למונדיאל", המשיך אנדרסון בכעס, "יש לנו נבחרת של שחקנים גדולים ואנחנו צריכים לדבר עליהם ולא עליו. המשחק היום הוא עוד הוכחה שהביחד כקבוצה שלט בכל המוקדמות. כשאיברהימוביץ' שיחק איתנו היה לנו סגנון אחר של כדורגל. הוא אלוף גדול, אבל הוא בחר לעזוב את הנבחרת ונאלצנו לשנות את שיטת המשחק".


גם שחקני שבדיה סירבו לענות על שאלות הכתבים לגבי איברהימוביץ'. מייקל לוסטיג נזף בכתבים: "כל מה שאתם רוצים זה להכניס גולשים ולקבל קליקים". קים קלסטרום, מכוכבי הנבחרת בעבר, הגיב: "זו שאלה קשה לגבי איברהימוביץ'. אולי הערב צריך לעסוק בו פחות". 


אנדראס גרנקוויסט, שהציל מקו השער כדור של צ'ירו אימובילה בדקה ה-40, פרץ בבכי בסיום. "אני מרגיש גאה. זה היה הצ'אנס האחרון שלי לשחק בגביע העולמי. הייתה לנו מלחמה על כר הדשא וכל אחד נלחם על חייו. אנחנו גאים לא רק שעלינו למונדיאל, אלא גם בדרך שעשינו וגברנו על נבחרת ברמה עולמית. זה אולי המשחק הכי גדול בו שיחקתי בזכות ההישג".



לארסון וגרנקוויסט בסיום. הגשמת חלום (AFP)


בלם מנצ'סטר יונייטד ויקטור לינדלוף שזכה לביקורות לא אוהדות על ביצועיו ביונייטד אמר: "זו פעם ראשונה שאני עולה למונדיאל ואני כל כך מאושר. ידענו שיהיה קשה לבוא לסן סירו, למרות הניצחון במשחק הראשון, אבל האמנו ביכולתנו. עבדנו קשה מאוד מאוד כל אחד עבור השני. מתחילת הקמפיין האמנו שנוכל לעלות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי