מראדונה: "אני צריך לחזור לתפקיד מאמן נבחרת ארגנטינה"

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Gettimages

אחרי ה-4:2 במשחק ההכנה מול ניגריה, כוכב העבר יצא למתקפה: "תבדקו מי ניצח יותר, אני או סמפאולי? זרקו את המוניטין של הנבחרת לפח, אני מוכן לאתגר הזה". אגוארו איבד את ההכרה ופונה לבית החולים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
התלות בנבחרת ארגנטינה הפכה אמש (שלישי) לצרה צרורה. האלביסלסטה הובילו כבר 0:2 על ניגריה, אך מחצית שנייה נוראית של הבחורים של חורחה סמפאולי העניקה לסופר איגלס 2:4 יוקרתי. בזמן שבנבחרת הארגנטינאית דאגו לשלומו של סרחיו אגוארו, שכבש את שערו ה-36 במדי הנבחרת ועבר את הרנאן קרספו בדרך למקום השלישי בדירוג הכובשים, סמפאולי היה שוב תחת מתקפה.


הפעם, הביקורת עם המאמן הגיע מכיוונו של דייגו ארמנדו מראדונה. כוכב העבר, שהתאושש לאחרונה מהליך רפואי בידו, תקף ללא רחמים: "אני צריך לחזור לאמן את נבחרת ארגנטינה. אין ספק לגבי זה בכלל, תבדקו מי ניצח יותר: אני או סמפאולי? יש מונדיאל בקיץ, ואני מוכן לחזור עבור הנבחרת. אני רותח מזעם על מה שקורה בנבחרת, זרקו לפח את כל היוקרה של הנבחרת. המסקנה ברורה, אני צריך לחזור לנבחרת ואני מוכן לאתגר".




כזכור, מראדונה אימן את הנבחרת במשך שנתיים (2008/10) ונעצר ברבע הגמר מול גרמניה. מאז הוא נחשב לאחד המבקרים הקשים ביותר של האלביסלסטה, אך קשה להאמין שהוא ישוב על חשבונו של סמפאולי, שמחזיק בחוזה כבד מול ההתאחדות.


בנוגע לאגוארו, לא ברור עם החלוץ יעמוד לרשותו של פפ גווארדיולה במשחקה הקרוב של מנצ'סטר סיטי, אך לפי הדיווחים באנגליה הוא צפוי להיות כשיר לדרבי מול יונייטד בחודש הבא. השמועות אודות התעלפות של קון בחדר ההלבשה בגלל ירידת לחץ פתאומית לא אושרו על ידי גורמים בנבחרת, אך מצבו הבריאותי של החלוץ לא היה בשיאו בחודשים האחרונים, זכר לתאונה שלו באמסטרדם.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי