מסי סובל מכאב ברגלו, בספק למשחק מול איטליה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש כנראה מתח שריר במשחק אימון פנימי וייתכן כי יפתח על הספסל מול האזורי (22:45, ספורט4). בופון שחזר לנבחרת: "באתי לכאן עם הרבה התלהבות"

(גודל טקסט)

לא ברור האם ליאו מסי יפתח היום (שישי, 22:35, שידור חי בספורט4) במשחק של ארגנטינה נגד איטליה בשל כאבים ברגלו. אבר באנגה הוא השחקן שעשוי להחליף את מסי אם לא יפתח. העיתון "אולה" כתב: "אם השחקן הכי טוב בעולם לא מרגיש כשיר במאה אחוז לא ירצו לסכן אותו. כשהתקיימה מסיבת העיתונאים עם חורחה סמפאולי הפציעה עדיין לא היתה ידועה.


אחרי ארבעה ימי אימון עם הנבחרת בהם גם כבש שער ענק כשהוא חולף במשחק אימון פנימי ארבעה שחקנים וגלגל מול השער הוא חש כאב קל בשריר רגלו. רופאי הנבחרת סבורים שיוכל לשחק, אבל לא מן הנמנע שנראה אותו על הספסל למשחק עם איטליה היום באיתיחאד של מנצ'סטר סיטי. 

 

ג'יג'י בופון שחזר מהפרישה שלו מהנבחרת לפחות למשחקי הידידות הנוכחיים התייחס לשאלה מי שחקן טוב יותר ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "מסי שחקן יותר מושלם מרונאלדו. מדובר בשני שחקנים מסוג אחר לחלוטין. מסי מתחיל את המשחק שלו בעמדה עמוקה יותר. יש לו טכניקה טובה יותר וראיית משחק מושלמת יותר".


"רונאלדו הוא רוצח ברחבת היריבה. היום הוא שומר יותר על האנרגיה שלו כדי לא להתעייף. הוא כבר לא דוהר באגף, אבל כשמוסרים לו כדור אחד לרחבה הוא יודע לעשות ממנו שער".
 

בופון ישחק היום בפעם ה-175 במדי איטליה ודחה ביקורות שהוא חזר לשחק בנבחרת בגיל 40. "אני אחד מאלה שנתן הכל לקבוצות בהן שיחקתי ו-ויתרתי גם על שיאים אישיים. ברגע שהבנתי שזה לא משחק הוקרה עבורי, אלא משחק רגיל של הנבחרת באתי לכאן עם הרבה התלהבות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי