נגמר הסכסוך: לואיס אנריקה זימן את אלבה לנבחרת ספרד

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | AFP

אחרי שהתעלם ממנו מאז מונה לתפקיד, החליט מאמן "לה רוחה" לצרף את מגן ברצלונה לסגל לקראת המשחקים מול בוסניה וקרואטיה. מוראטה ומנדס בפנים, אלקאסר, מרכוס אלונסו ונאצ'ו נותרו בחוץ

(גודל טקסט)
"תמיד אמרתי שגו'רדי אלבה שחקן טוב מאוד", אמר לואיס אנריקה אחרי אחד מהמשחקים האחרונים של ברצלונה והיום הוא הוכיח את זה שוב.


אחרי שהתעלם ממנו לחלוטין מאז מונה למאמן הנבחרת, זימן אותו אנריקה לסגל לקראת המשחקים נגד קרואטיה בליגת האומות ונגד בוסניה במשחק ידידות.


השניים לא הסתדרו בברצלונה בעיקר בעונה האחרונה של אנריקה למרות שאלבה אמר כל הזמן שהוא לא יודע למה המאמן לא מזמן אותו. היה ברור שהסיבות הן לא מקצועיות מכיוון שהוא המגן השמאלי הכי טוב בספרד. במקומו שיחק גם מרכוס אלונסו מצ'לסי בהפסד המפתיע לאנגליה 3:2.


זימון השחקנים לנבחרת שודר ישירות בטלוויזיה כמו סרט מתח. לואיס אנריקה היה זה שקרע את המעטפה בה נכתבו שמות השחקנים והדביק אחד אחד את התמונות שלהם על לוח בד. מעניין.


¡¡Ya la tenemos!! Esta es la 'colección' de convocados de @LUISENRIQUE21 para los partidos ante Croacia y Bosnia – Herzegovina #UnaNuevaIlusión

https://t.co/o8ZdpRWX7ipic.twitter.com/9GgNvU8Ay3

— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) 8 בנובמבר 2018



בין השאר הפתיע אנריקה כשהשאיר מחוץ לרשימה את פאקו אלקסר שהיה מצוין בדורטמונד וגם בנבחרת. עוד שחקנים שלא זומנו הם מרכוס אלונסו, נאצ'ו, מרק ברטרה. לעומתם בלם אספניול מריו הרמוסו שהוזכר כמועמד לריאל מדריד זומן לסגל. ההפתעה השנייה היא קשר סלטה ויגו בראיס מנדס בן ה-21. אלברו מוראטה בסגל וגם סוסו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי