צפו בתקציר: גריזמן להט ב-0:2 של צרפת על בוליביה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

הכנה: הכוכב סיפק בישול נפלא ללמאר (5) והבקיע בעצמו (43) לאחר שהקפיץ בתוך הרחבה ובעט מהאוויר לרשת. טורקיה, שתפגוש את אלופת העולם בשבת במסגרת מוקדמות היורו, ניצחה את אוזבקיסטן 0:2

(גודל טקסט)

רגע לפני שהן ישחקו זו מול זו במסגרת מוקדמות יורו 2020 (שבת ב-21:35, שידור ישיר בספורט1), נבחרת צרפת ונבחרת טורקיה, המדורגות ראשונות בבית 8 לאחר שני מחזורים, קיימו הערב (ראשון) חזרה גנרלית לקראת התמודדות ביניהן כשפגשו את אוזבקיסטן ובוליביה בהתאמה.

צרפת – בוליביה 0:2
ללא הוגו לוריס ששיחק עם טוטנהאם בגמר ליגת האלופות, אלופת העולם אירחה באצטדיון בנאנט את בוליביה, עבורה היה מדובר בהכנה אחרונה לקראת טורניר הקופה אמריקה שייחל בקרוב – שם היא תפגוש במשחק הפתיחה את המארחת, נבחרת ברזיל.

דידייה דשאן הציב ב-11 את פול פוגבה, קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן וחמש דקות מהפתיחה הוא ראה את האחרון שולח כדור עומק נפלא לתומא למאר, חברו לקבוצה בעונה שעברה, שהקפיץ באלגנטיות מעל השוער וסידר יתרון מהיר. רגע לפני הירידה להפסקה (43), גריזמן הקפיץ לעצמו את הכדור בתוך הרחבה וירה מהאוויר לרשת. אלופת העולם הייתה יכולה לכבוש עוד כמה שערים, אך הרבתה להחמיץ והסתפקה רק ב-0:2 בסיום.

טורקיה – אוזבקיסטן 0:2. לחצו כאן וצפו בתקציר
מהמן זקי צ'ליק, המגן הימני של ליל, מצא את הרשת פעמיים (17 ו-57) וסידר לטורקים ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. שלושה ימים לאחר שתארח את צרפת שאמורה לתפוס את המקום הראשון בבית, טורקיה תצא למשחק חוץ קריטי באיסלנד – איתה היא ככל הנראה תתמודד על המקום השני.

במשחק הכנה נוסף נפרדו לוקסמבורג ומדגסקאר ב-3:3


שחקני נבחרת צרפת חוגגים. בשבת: טורקיה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי