צ'יצ'י: "מגוחך להשוות את מסי לפלה שהיה פנומנלי"

ליאו מסי, אלכס סנדרו
ליאו מסי מול ברזיל. תחושת החמצה בנבחרת | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

מאמן נבחרת ברזיל התרעם: "כנראה יש אנשים שלא מכירים את ההיסטוריה, אני שומע אך לא מקשיב להם". הסלסאו, שלא ניצחו כבר חמישה משחקים, פוגשים את דרום קוריאה (15:20, ישיר בספורט1). קוטיניו יפתח, ז'סוס יסופסל

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל נמצאת בכושר לא טוב. הסלסאו, שנכנעו 1:0 ליריבה הגדולה ארגנטינה ביום שישי האחרון, רשמו חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון, מה שלא קרם להם בעידן צ'יצ'י. למעשה, זה לא קרה לברזיל מאז 2013. מחזיקת הקופה אמריקה, שלא ממש מתפקדת מאז, תפגוש את דרום קוריאה היום (15:20, שידור ישיר בספורט1), אך לא פחות מהמטרה לצאת מהמשבר, המאמן כעס על ההשוואות בין ליאו מסי לפלה. 

צ'יצ'י אמר: "אין דומה לפלה. כל מי שרוצה להשוות אותו לכל ספורטאי אחר – אתם יודעים מה אני עושה? אני אולי שומע אך בטח לא מקשיב. זה כאילו אותו אדם לא יודע בכלל את ההיסטוריה של האיש הזה שהיה כל כך פנומלי. פעם אמרתי שמסי הוא יוצא דופן. התכוונתי שהוא יוצא דופן בהווה, בהשוואה לבני האדם, כי הוא מאוד יצירתי. פלה לא היה נורמלי. ואני לא אומר את זה כי אני ברזילאי. אי אפשר למצוא פגם במשחק שלו".

ובחזרה למשחק, בתקשורת נטען כי המאמן מרגיש את הלחץ, אך צ'יצ'י מכחיש: "אני לא נואש לנצח. אני שמח להיות איפה שאני נמצא. אני מודע ללחץ אך אני לא קרוב אפילו ללהתייאש. אני רוצה שנעשה משחק נהדר".
 





על היריבה: "אנחנו יודעים על נקודת החוזק של דרום קוריאה, הם הרבה מעבר ליונג מין סון. הם ניצחו את גרמניה במונדיאל ואנחנו מאוד מכבדים אותם. אנחנו מכירים את כל הקבוצה כולה".

שלושה שחקנים בכירים ימשיכו להיעדר – השוער אדרסון וכן ניימאר ודני אלבס, ובלי קשר לכך המאמן תכנן שינויים כדי לרענן את הנבחרת. רנן לודי עשוי לפתוח כמגן שמאלי. קאסמירו שסובל מעומס מפתיחת העונה, צפוי לנוח ויוחלף בפאביניו. פיליפה קוטיניו שסופסל נגד ארגנטינה, צפוי לפתוח על חשבונו של לוקאס פאקטה. בעניין קשרה של מילאן, ריבאלדו, שחקן העבר, התרעם על כך שקיבל את חולצה מספר 10 שלדבריו מעמדה התדרדר עם השנים. גבריאל ז'סוס שהחמיץ פנדל נגד ארגנטינה עשוי לקבל מנוחה ובמקומו ישחק רישאליסון.
 

 
פיליפה קוטיניו. יחזור להרכב (FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי