מרטינס ימשיך בבלגיה: "לא הגיע הזמן שאעבור לברצלונה או ריאל"

קווין דה בריינה, רוברטו מרטינס
קווין דה בריינה, רוברטו מרטינס | VIRGINIE LEFOUR/BELGA/AFP via Getty Images

אחרי שכבר הצהיר על מחויבותו להמשיך עם "השדים האדומים" ליורו שנדחה בשנה, מאמן הנבחרת חתם עד 2022 וצפוי להמשיך בתפקיד עד אחרי המונדיאל בקטאר

(גודל טקסט)

אליפות אירופה שתוכננה להיערך בקיץ הקרוב אמנם נדחתה ותיערך רק בשנה הבאה, אבל נבחרת בלגיה, אחרי ההצלחה במונדיאל האחרון בצרפת שבו סיימה במקום השלישי, העבירה הבוקר (רביעי) הצהרת כוונות עם החתמת המאמן רוברטו מרטינס על חוזה עד 2022, כך שהוא יעמוד על הקווים ביורו הבא וככל הנראה גם במונדיאל בקטאר ב-2022.

מי שחשף את חתימת מרטינס על הארכת חוזה הוא הכוכב הגדול של הנבחרת, אדן הזאר שצולם משחק פיפ"א 2020 וממתין לראות את מי מבין המאמנים הוא יקבל ב"אולטימייט". לפתע הוא צועק "אוווו, רוברטו. המאמן חתם. אלה בשורות טובות", וכך בעצם בישרה ההתאחדות הבלגית על המשך דרכו של המאמן שהגיע ב-2016.

שעה קלה לאחר מכן נערכה מסיבת עיתונאים ובמהלכה הסביר מרטינס מדוע בחר להאריך את החוזה: "זה פרויקט מאוד שאפתני ורציני וטוב לי כאן. אני לא מרגיש שהעבודה שלי הושלמה ויש לנו כנבחרת הזדמנות לעשות משהו גדול ולהשאיר מורשת אחרינו. אני לא חושב שהגיע הזמן שאעזוב, גם לא לריאל מדריד או לברצלונה".


מרטינס בן ה-46, שהתפרסם כשחקן בסראגוסה אליה הצטרף בגיל נוער, העביר את מרבית הקריירה שלו ככדורגלן דווקא בבריטניה ומיד לאחר פרישתו לא חזר למולדתו, ספרד, אלא קיבל לידיו את משרת האימון בסוונזי. בשיא הקריירה הוא אימן את אברטון (2013-2016) ולאחר מכן עבר לבלגיה כדי להדריך את הנבחרת, אותה הוביל עד למקום הראשון בעולם בדירוג פיפ"א בו היא נמצאת גם בימים אלה.

מרטינס כבר הצהיר בשבועות האחרונים כי הוא מחויב למטרה עם נבחרת בלגיה ושבכוונתו להמשיך עם קווין דה בריינה, רומלו לוקאקו ושאר כוכביו גם ליורו הקרוב, כך שבשל סמיכות האירועים החליטו הצדדים להאריך את החוזה עד 2022 והוא צפוי להיפרד מהנבחרת בתום המונדיאל בקטאר לטובת חזרה, ככל הנראה, לפרמיירליג או למועדונים בסדר גודל של ברצלונה שבמהלך שנותיו בבלגיה בחנה את האפשרות להחתימו.


מרטינס (BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי