הילד בן ה-14 של רונאלדיניו חתם על חוזה ענק בקרוזיירו

ז'ואאו מנדש
ז'ואאו מנדש | האתר הרשמי

הולך בדרך של אבא: ז'ואאו מנדש בן ה-14, בנו של כוכב העבר הברזילאי הסכים לחוזה לחמש עונות אצל ה'שועלים' ויישאר במועדון עד גיל 19

(גודל טקסט)

קרוזיירו, מחזיקת גביע הליברטודורס ואלופת ברזיל בעבר, החתימה את ז'ואאו מנדש, בנו של רונאלדיניו בן ה-14, על חוזה לחמש עונות במועדון. החוזה נחתם הלילה (בין שישי לשבת), לאחר שמנדש הצעיר הרשים באימונים. 

מנדש שיחק בקרוזיירו מאז שנה שעברה, ועכשיו מצפה לטווח ארוך בליגה הברזילאית. מנכ"ל הקבוצה, אמרילדו ריביירו, לקח את מנדש כפרוייקט אישי ע"פ הדיווחים ושמח כשחתם על החוזה המקצועני הראשון שלו: "היום אנחנו מחתימים את ז'ואאו מנדש, שחקן צעיר ומבטיח עם תכונות מעניינות, ושלפי דעתי, ישתלב בעתיד בקבוצה הבוגרת שלנו" אמר ריביירו לאתר הרשמי

"הוא שחקן גבוה עם טכניקה מעולה. הוא יכול לשחק מחוץ לרחבה וכחלוץ, ולמרות שהוא נראה גדול לגילו, יש לו מהירות וסיומת". 


הולך בדרך של אבא (Gustavo Aleixo/Cruzeiro)

החוזה הראשון של מנדש מגיע אחרי עבודה קשה, ולא בגלל הייחוס המשפחתי. לפי כלי התקשורת בברזיל, מאז שהצטרף למועדון מנדש הסתיר את העובדה שאביו הוא אגדת כדורגל, והסתמך על היכולת שלו כשחקן בשביל להשיג מקום בהרכב.

"הקבוצה פתחה את הדלת עבורי, יש לי אהבה גדולה לקרוזיירו" אמר מנדש לאתר הרשמי. "האימונים טובים מאוד, המתקנים טובים מאוד. זה המועדון הכי גדול בברזיל וזה עונג לשחק כאן. אני מאוד שמח היום. תודה להנהלה על האמון שהם נתנו בי., ותודה לאלוהים על היכולת לשחק כדורגל".

"החלום הכי גדול שלי הוא לשחק באופן מקצועני בקרוזיירו,להבקיע שער ב'מיניירו' ולהקדיש אותו לאוהדים". 

אביו של מנדש, רונאלדיניו החל את הקריירה שלו בגרמיו הברזילאית, לפני שעבר לפריז סן ז'רמן בעונת 2001/02. מאוחר יותר בקריירה, אחרי שהפך לאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה במדי ברצלונה, הוא חזר לליגה הברזילאית ושיחק במדי פלמנגו, אתלטיקו מיניירו ופלומיננסה, במדיה פרש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי