דיווח: דני אלבס יחזור לברזיל, יחתום לשלוש שנים בסאו פאולו

דני אלבס
דני אלבס | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

לפי "טוטו-ספורט", לאחר ששוחרר מפריז סן ז'רמן והצטיין בקופה אמריקה, המגן הוותיק קרוב לחזרה למולדתו ויצטרף לקבוצה אותה הוא אוהד, לאחר שסירב למספר מועדונים גדולים באירופה

(גודל טקסט)

דני אלבס, קפטן נבחרת ברזיל שזכתה הקיץ בקופה אמריקה, קרוב מאוד לחזור למולדתו. לפי דיווח ב"GOAL", הברזילאי על סף חתימה לשלוש השנים הקרובות בסאו פאולו. המגן בן ה-36 הוא שחקן חופשי החל מסוף העונה האחרונה, לאחר שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בתום שתי עונות בבירת צרפת.

כאמור, לאחר שעזב את הקבוצה הצרפתית וזכה בשחקן הטורניר בקופה אמריקה, שמו של המגן נקשר למספר קבוצות גדולות באירופה, כדוגמת אינטר ויובנטוס, וגם עם חזרה אפשרית לברצלונה כשנטען שזהו רצונו, אך לפי הפרסומים, המגן דחה מספר הצעות שקיבל בגלל שהוצע לו חוזה לעונה אחת בלבד. בשבוע שעבר אף פרסם אלבס פוסט הומוריסטי בחשבון האינסגרם שלו ובו כתב "מחפש עבודה, היכן לשלוח קורות חיים?".

דני אלבס הוא אוהד מוצהר של סאו פאולו, שעשוי להפוך למועדון השישי בקריירה של השחקן המעוטר בהיסטוריה – זכה בלא פחות מ-43 תארים בקריירה. אלבס החל את הקריירה בבאהיה הברזילאית, משם המשיך לשנות שיא בספרד, תחילה בסביליה ואחר כך בבארסה, במדיה שיחק שמונה שנים. בהמשך עבר לעונה אחת ביובנטוס והמשיך משם לפ.ס.ז', ממנה נפרד כעת לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על הארכת החוזה.

דני אלבס. הצטיין בטורניר בברזיל ועשוי לחזור בקרוב (Pedro Vilela/GettyImages)
דני אלבס. הצטיין בטורניר בברזיל ועשוי לחזור בקרוב (Pedro Vilela/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי