"רד בול יכולה להחתים מחר את כריסטיאנו רונאלדו אם תרצה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Francesco Pecoraro/Getty Images

הקשר הגרמני אוליבר קראגל, ששיחק שנתיים בליגה האוסטרית, סיפר על עוצמתה של זלצבורג: "תראו את המשחקים נגד ליברפול ונאפולי, היא תוכל להצליח גם בליגה הגרמנית". על מאנה: "מהתחלה ידעתי לאן יגיע"

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורגל של רד בול נכנסו לחיינו במהלך העשור הקודם עם צמד המפגשים העוקבים נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב במוקדמות בליגות האלופות, שהסתיימו בניצחונות מוחצים לצד הישראלי, אך בשנים האחרונות גם זלצבורג וגם לייפציג לא מפסיקות לייצר כוכבים בסדר גודל עולמי ואף הקבוצה הגרמנית והבכירה יותר הפעילה לרבע גמר ליגת האלופות 11 שנים לאחר היווסדה וממשיכה להיאבק בצמרת הבונדסליגה.

יחד עם זאת, ייתכן שכוחו של תאגיד המשקאות גדול הרבה יותר ממה שאנו חושבים. הקשר אוליבר קראגל שהעביר שנתיים בליגה האוסטרית במדי ריד והובס תשע פעמים על ידי זלצבורג, סיפר על העוצמה של האלופה הגאה וטוען שהיא עדיין לא מימשה את מלוא הפוטנציאל שלה.

"רד בול יכולה כנראה לקנות מחר את כריסטיאנו רונאלדו אם היא רוצה", אמר קראגל לאתר 'גול' והוסיף: "תראו מה הם עשו נגד אלופת אירופה ליברפול בליגת האלופות באנפילד ומול נאפולי. אני חושב שכמו לייפציג, גם זלצבורג יכולה להצליח בבונדסליגה הגרמנית".

לבסוף נזכר הקשר בן ה-29 שמשחק היום במדי מוליכת ליגת המשנה באיטליה בנוונטו על המפגשים מול שחקן השנה באפריקה סאדיו מאנה, שהפך לאחד השחקנים החשובים של ליברפול: "הוא שיחק נגדי המון כשהיה בזלצבורג. פעם אחר פעם הוא הביס אותי ללא רחמים".

"מהרגע הראשון ידעתי לאן הקריירה שלו תגיע. הוא שחקן יוצא דופן – מהיר, מצוין מבחינה טכנית ותמיד יודע היכן להתמקם. בנוסף הוא אדם מאוד נינוח, מכוניות ושעונים יקרים לא מעניינים אותו והוא תורם המון כסף למולדתו סנגל. זה מראה לכולם איזה אדם מיוחד הוא".


בלט החל מהרגע הראשון. סאדיו מאנה (Samuel Kubani/EuroFootball/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי