שוב איתכם: יובה רביעית אחרי 1:3 על פיורנטינה

זקנה
זקנה | צילום: Gettyimages

הגברת לוהטת עם 6 ניצחונות רצופים. קוואדראדו, מנדז'וקיץ' ודיבאלה כבשו

(גודל טקסט)

ההפתעה של העונה? הקסם של פאולו סוזה? רצף כיבושים על פני 23 משחקים? יובנטוס לא עוסקת בקוריוזים, היא באה כדי לשלוט. אלופת איטליה חזרה מפיגור מוקדם בבית ל-1:3 גדול על פיורנטינה, שהעלה אותה למקום הרביעי במרחק 6 נקודות בלבד מפסגת הסרייה A. ועוד לחשוב שהיו כאלה שהספידו את הגברת הזקנה כבר בחודש אוקטובר.

 

פאולו סוזה אמנם יצר צמד מצליח בחוד, אבל אופי וניסיון שווים הרבה יותר מהתלהבות. הוויולה קיבלה פנדל שנוי במחלוקת שהוביל לשער של יוסיפ איליצ'יץ' כבר בדקה השלישית, אלא שחואן קוואדראדו השווה בנגיחה קשתית וירטואוזית ואחרי ההפסקה היו אלה מריו מנדז'וקיץ' ופאולו דיבאלה שהשלימו מהפך.

 

 

אז האורחים שברו שיא מעונת 1997/8 של הבקעה ב-23 משחקים ברציפות, רקורד שנשמר מאז ימי גבריאל באטיסטוטה האגדי, אבל הסיפור הגדול הוא הקאמבק של יובנטוס למירוץ האליפות. הגברת הזקנה, שעברה לא מעט שינויים בקיץ, הציגה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מזה עשרות שנים. סבלנות וגיבוי למאמן מקסי אלגרי ושחקניו עשו את העבודה והקבוצה ידעה להתאושש.

 

עכשיו מחכה לאלגרי וחבורתו דרבי טעון בגביע מול טורינו. אחרי 6 ניצחונות ליגה רצופים ורגע לפני עוד הגרלת נוק-אאוט בליגת האלופות, מישהו עדיין מעז להתעלם מיובנטוס?

 


ההתלהבות נכנעה לניסיון (Gettyimages)

 

מהלך המשחק
כבר בדקה השלישית עלתה האורחת ליתרון. ג'יורג'יו קייליני הניח רגל בדרכו של ברנרדשי, שספק-צלל ברחבה. השופט השתכנע והצביע על הנקודה הלבנה, יוסיפ איליצ'יץ' הכניע את ג'יג'י בופון על אף זינוק מצוין. בדקה השישית הגיע השוויון. פטריס אברה הגביה משמאל לימין, חואן קוואדראדו נגח בקשת מעל צ'יפריאן טאטארושאנו הרומני.

 

בדקה ה-80 הושלם המהפך. מריו מנדז'וקיץ' חטף כדור במרכז המגרש, מסר לפול פוגבה ודהר קדימה. הצרפתי התקדם ומסר לפאולו דיבאלה, שלא הצליח להכניע את שוער פיורנטינה. מנדז'וקיץ' היה שם כדי לדחוק את הריבאונד פנימה. דקה בתוך תוספת הזמן עוד הספיק דיבאלה למצוא את הרשת בעצמו ולסגור סיפור. איזה ניצחון.

 


סוזה, נכנע לאקסית (Gettyimages)

 


מי תעצור את יובה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי