היגוואין: "אנחנו מאושרים, זה היה לילה קסום"

היגוואין מאושר מול הנראזורי
היגוואין מאושר מול הנראזורי | צילום: Gettyimages

נאפולי חוגגת את עלייתה לפסגה לראשונה מאז עונת האליפות ב-1990

(גודל טקסט)

25 שנה נאפולי לא הייתה בפסגת הסרייה A, אבל אמש גונסלו היגוואין הוביל אותה ל-1:2 על אינטר שהציב את הקבוצה מהדרום במקום הראשון לראשונה משנת 1990 – מאז זכתה בסקודטו.

 

נאפולי קפצה מעל אינטר למקום הראשון תודות לצמד של היגוואין, שכבש כבר 12 שערים העונה ב-14 משחקי ליגה והוא מוליך את טבלת מלך השערים של הליגה. סוד ההצלחה של היגוואין הוא העובדה שהשיל ממשקלו כ-4 קילו, מאז שהחל בטיפול אצל הדיאטן שעובד גם עם מסי, אגוארו וניימאר.

 

 

היגוואין אמר אחרי המשחק: "זה היה לילה קסום. אני מאושר עבור האוהדים ועבורנו. אני חושב שמגיע לנו ואנחנו צריכים להפיק מהניצחון הזה את המיטב".

למרות שאינטר סיימה עם 10 שחקנים אחרי הרחקת יוטו נאגטומו, היא כמעט השוותה עם שתי בעיטות לקורות בזמן פציעות. פיפטה הוסיף על כך: "אנחנו כנראה צריכים לסבול. אני לא מכיר קבוצה אחת שלא סובלת כדי לנצח. פפה ריינה הציל אותנו עם הדיפה גדולה. יכולנו לכבוש יותר, אבל אנחנו עובדים נכון. אנחנו ראשונים וזה המקום בו רצינו להיות, אבל העונה עוד ארוכה". 

 

 

למחמאות זוכה גם האיש המפתיע של העונה באיטליה, מאוריציו סארי מאמנה הכמעט אלמוני של נאפולי שהחליף את רפא בניטס ומצליח היכן שקודמו בתפקיד נכשל. סארי יכול גם לזקוף לזכותו את משחק ההגנה המצוין של הנאפוליטנים, שאתמול ספגו לראשונה אחרי 700 דקות בכל המסגרות מהבעיטה של אדם ליאייץ'.

 

 

 

סארי שהתקבל בנאפולי בחשדנות רבה על ידי האוהדים אמר בסיום משחק הצמרת: "אני מאושר שנתנו לאוהדים הנפלאים שלנו את ההנאה הכי גדולה אחרי הרבה שנים, אבל ממחר צריך לחזור לעבודה קשה. חשבנו שננצח 0:2 ולא האמנתי שנחטוף.

 

כשנשאל על סיכויי לקבוצתו לזכות באליפות השיב: "יש עוד 72 נקודות בקופה ועם 31 נקודות שהשגנו עד עכשיו אפילו לא הבטחנו את ההישארות בליגה". 

 

מנגד, מאמן אינטר רוברטו מנצ'יני התאכזב מהשיפוט ואמר אחרי המשחק: "הגיע לנו לפחות תיקו. השופט שלף לנו כרטיס אדום שהיה אבסורד והרס את כל המשחק. היה לנו משחק מעולה חווץ מרבע השעה הראשונה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי