21:45: יובנטוס נגד נאפולי במשחק העונה הלוהט באיטליה

| צילום: Gettyimages

הכל כבר ערוך: היגוואין מצד אחד, דיבאלה ופוגבה מהעבר השני. האלופה מארחת את המוליכה כשרק שתי נקודות מפרידות ביניהן

(גודל טקסט)

ארץ המגף מוכנה ודרוכה לקראת משחק העונה: יובנטוס תארח את נאפולי במפגש שכל אירופה מדברת עליו (21:40, שידור ישיר בספורט2).

 

ניצחון של האורחת מנאפולי ב"יובנטוס סטדיום" יגדיל את הפער ל-5 נקודות הפרש וכמובן שניצחון של המקומיים ישלים את המהפך ויעלה אותם לפסגה לאחר שכבר רשמו 14 ניצחונות רצופים.

 

 

פאולו דיבאלה הצהיר שיהיה מוכן לוותר העונה על תואר מלך השערים להיגוואין בתנאי שיזכה באליפות. להיגאווין 24 שערים ואחריו בטבלת מלך השערים של הסרייה A מדורג דיבאלה עם 13 שערים.

 

"היגוואין הוא חבר שלי מהנבחרת, אבל הוא גם יריב שלי לאליפות. מצדי שהוא יקח את תואר מלך השערים ואני אליפות. אני מוכן לחתום על זה בכל רגע", הבהיר הכוכב העולה של הביאנקונרי.

 

דיבאלה. מוותר על מלכות השערים בשביל תואר (AFP)

 

ביובה משווים את דיבאלה לקרלוס טבס ולפחות המספרים שלהם דומים בעונה הראשונה של כל שחקן אצל הגברת הזקנה. דיבאלה גילה שכאשר שיחק בפאלרמו ופגש את טבס במשחקים הוא אמר לו שהוא חייב לבוא ליובנטוס. "הוא אמר לי שהוא ישמח לשחק לצדי, כי אם יהיה לידו אלוף כמוני הדברים יהיו קלים יותר". מאז טבס חזר לבוקה ג'וניורס ודיבאלה נכנס לנעליו וכבר עכשיו ברצלונה והגדולות האחרות באירופה רוצות אותו.

 

עוד כוכב של יובה, פול פוגבה, התראיין ל"סקאי האיטלקי" ודיבר על המשחק. הצרפתי אמר: "אנחנו מכוונים לעבר המקום הראשון בכל הכח. לא היה לנו צל של ספק שאנחנו הולכים להציג עונה אדירה. נאפולי ראשונה בטבלה, וזו סטירה מספיק חזקה עבורנו, כי אנחנו לא רגילים לראות קבוצות אחרות לפנינו בטבלה. אני מרגיש שאני בלב הפרוייקט של יובה, אך עדיין צריך להשתפר".

 

לורנצו אינסינייה, מכוכבי נאפולי, כבר משתוקק שהמשחק יתחיל: "זה משחק העונה ואם ננצח בטורינו האליפות תהיה קרובה אלינו. אני לא חושב על הבקעת שער, אבל רוצה להיות חלק מקבוצה המנצחת".

 

אינסינייה. כמו כולנו, כבר מחכה לשריקת הפתיחה (Gettyimages)

 

כוכב יובה לשעבר, אלסנדרו דל פיירו, ניתח עבור "סקאי ספורט האיטלקי" את התופעה של הצלחת נאפולי ואמר: "מאוריציו סארי מצא את הזהות המיוחדת של נאפולי בהגנה. הם יציבים מאוד בהגנה וזה מרשה להם להיות חדים יותר בהתקפה כשהיגוואין כובש 24 שערים ב-24 משחקים והאמשיק מאחור תומך בו. אני מקווה שכל העולם יראה עד כמה שתי הקבוצות טובות ויש להן שחקנים גדולים. כמו שאמר מאמן נאפולי, עבורם חשוב מאוד לא להגיע למשחק ולהרגיש כאילו זה להיות או לחדול. אחרת מרכיב של רגש יכול להזיק להם. אם ישחקו כרגיל, יש להם סיכוי לנצח".

 

על יובה אמר: "הם החליפו הרבה שחקנים ולקח להם זמן למוצא את האופי החדש שלהם. לאבד את טבס, וידאל ופירלו בפעם אחת זו היתה מכה, אבל הגיעו כישרונות חדשים והקרדיט מגיע לאלגרי שהפך אותם לקבוצה והחזיר להם את הביטחון".

 

יובה מגיעה למשחק עם מכת פציעות שלא זכורה לה ותחסר בין היתר את מאריו מנדז'וקיץ', אסמואה ולמינה, אלא שהבעיה החמורה היא בהגנה. מרטין קאסרס סיים את העונה וגם ג'ורג'יו קייליני סובל מפציעה ועלול להיעדר כשבועיים שלושה. בהיעדר שני הבלמים, נותרו לאלגרי בסגל שלושה בלמים טבעיים בלבד. סאמי חדירה שב להרכב

הרכבים:

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון; סטפן ליכטשטיינר, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה בראצלי, פבריס אברה; חואן קוואדרדו, סאמי חדירה, קלאודיו מרקיזיו, פול פוגבה; פאולו דיבאלה, אלברו מוראטה.

נאפולי: פפה ריינה; פאוזי גולאם, קאלידו קוליבאלי, ראול אלביול, אלסייד היסאי; אלן מרקז, ז'ורז'יניו, מארק האמשיק; לורנצו אינסינייה, חוסה קאייחון, גונסלו היגוואין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי