הזמן אוזל: ריאל תנסה לצרף שחקנים בינואר

סטונס. הרכש של ינואר?
סטונס. הרכש של ינואר? | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס זועמים על האמברגו. סטונס עשוי להצטרף. וגם: יש תקווה לדחייה?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד זועמת על עונש האמברגו שהוטל עליה. המנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס קיים מסיבת עיתונאים והדגיש: "העובדה ששני בניו של זידאן ברשימה מראה עד כמה אבסורדית ההחלטה של פיפ"א. אני יכול להבטיח לכם שהמקרים האחרים דומים".

 

"הסאן" הבריטי טען שריאל מדריד תנסה עתה בכל כוחה לרכוש שחקנים ב-250 מיליון ליש"ט כאשר ברשימה השחקנים שהוזכרו ובהם רוברט לבנדובסקי, סרחיו אגוארו, דויד דה חאה, אדן הזאר, פול פוגבה ואחרים. אין לריאל מדריד כוונה למכור את גארת' בייל, אבל ייתכן שכריסטיאנו רונאלדו יוצע עתה למכירה, כשהיעד הוא פאריס סן ז'רמן ובסכום של 100 מיליון יורו.

 

 

באנגליה גורסים כי הבלאנקוס ינסו לסגור את העברת דה חאה עד תום החלון הנוכחי כאשר שם נוסף ודי חדש על הפרק הוא זה של בלם אברטון, ג'ון סטונס שהיה על הכוונת גם של ברצלונה.

 

 

 

יחד עם זאת, נראה שרוב ההעברות לא יתבצעו. ריאל מדריד נמצאת במירוץ של 17 יום כדי לבצע העברה כלשהי.

 

מי שעשויים לשוב הם שחקנים שהושאלו העונה וישובו ככל הנראה לסגל. פאביו קואנטראו שהושאל למונאקו, לוקאס סילבה הברזילאי שנרכש ב-14 מיליון יורו ונמצא כעת במארסיי, ישוב ככל הנראה בקיץ.

 

במועדון מקווים עדיין שכמו במקרה של ברצלונה ערעור לפיפ"א או לבית הדין לערעורים של קאס בלוזאן ישעה את ההחלטה לחלון אחד ובקיץ הקרוב הם עדיין יכולו לרכוש שחקנים והעונש יחל רק בינואר 2017.

 


רונאלדו. טריגר לרכש? (Gettyimages)

 

"אנחנו תמיד עבדנו לפי חוקי פיפ"א. המועדון הזה עבד תמיד לפי חוקי האתיקה", הוסיף סאנצ'ס. הבלאנקוס צריכים לסיים את הגשת הערעור תוך שלושה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי