0:3 קל לאתלטיקו, צ'לסי מחזרת אחרי סימאונה

אתלטיקו לא עושה הנחות
אתלטיקו לא עושה הנחות | צילום: AFP

צמד לגרייזמן מול לאס פלמאס ומקום ראשון. בקלדרון סימנו מאמן מחליף

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד שמרה על הפסגה בספרד לפחות שבוע נוסף בזכות ניצחון משכנע, 0:3 על לאס פלמאס. 

על פי פרסומים בספרד, צ'לסי מתכוונת להציע לדייגו סימאונה שכר בסך 10 מיליון יורו לעונה במטרה לפתות אותו לעבור בקיץ הקרוב לסטמפורד ברידג'. המאמן הארגנטיני אמנם הבטיח שיישאר בקלדרון כל עוד רוצים בו ומעניקים לו את הכלים לעבוד, אבל בצד האדום-לבן של מדריד כבר סימנו מאמן מחליף למקרה הצורך. היורש המיועד הוא אונאי אמרי, מאמן סביליה.

הקולצ'ונרוס של דייגו סימאונה, שראו את היריבה העירונית כובשת חמישיה מול ספורטינג חיחון קודם לכן, פתחו חזק ובאו על שכרם כבר בדקה ה-17 אחרי שחואנפראן בישל למגן פיליפה לואיס את שער הליגה הראשון שלו העונה.

הקצב נרגע לאחר מכן והמארחת, הנמצאת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, ניסתה להפתיע. אלא שאז אנטואן גרייזמן מצא פעמיים את הרשת בדקות 69 ו-89 משני בישולים של קוקה ושמר סופית על הפסגה עבור אתלטיקו לשבוע נוסף.

גרייזמן דוהר. שיתוף פעולה נפלא עם קוקה (AFP)

דייגו סימאונה וחניכיו במקום הראשון עם 47 נקודות במאזנם בתום 20 מחזורים, מקדימים את ריאל מדריד בארבע נקודות. מלבד המשחק מול בילבאו, לברצלונה עדיין חסר משחק השלמה מול חיחון עקב נסיעתה לגביע העולם למועדונים בדצמבר.

חטאפה – אספניול 1:3 
הבחורים של פראן אסקריבה ידעו לצאת מפיגור ולרשום ניצחון שלישי ברציפות. הרנאן פרס כבש לאורחים (26), אבל פדרו לאון איזן (29), פאבלו סראביה הכשרוני הפך (37) ובישל למוי גומס את השער השלישי (90+4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי