הלחץ על יובה: נאפולי בפסגה עם 1:3 על קייבו

חזרו לנצח. שחקני נאפולי חוגגים
חזרו לנצח. שחקני נאפולי חוגגים | צילום: Gettyimages

התכולים קטעו רצף של 3 משחקים בלי ניצחון. האלופה תחזור הערב לפסגה?

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל הפסד ליובנטוס במשחק העונה, נאפולי חזרה לחייך. התכולים הפכו פיגור ל-1:3 ביתי על קייבו ועלו, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה. עוד קודם לכן, סמפדוריה הביסה 0:3 את ורונה וברחה מעט מהאזור המסוכן.

נאפולי – קייבו 1:3

חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות לא ניצחה הקבוצה של מאוריציו סארי וגם המפגש בסן פאולו לא נפתח בצורה טובה. כבר אחרי כ-70 שניות ניצל ניקולה ריגוני טעות קשה של ולאד קיריקש והפגיז מ-20 מטרים לחיבורים. התשובה של המארחת הייתה מהירה.

גונסאלו היגוואין קיבל כדור מצוין מפאוזי גולאם והמשיך בנגיעה לרשת, 4 דקות אחרי השער של ריגוני. שער 26 בליגה לחלוץ הארגנטיני. המהפך הושלם בדקה ה-38, כאשר קיריקש החזיר על הטעות ונגח מקרוב פנימה, ו-20 דקות לפני הסיום חוסה מריה קאייחון הבטיח את הניצחון.


החזיר את נאפולי לעניינים מהר מאוד. היגוואין (gettyimages)

כעת, לנאפולי יש במאזנה 61 נקודות, כמו ליובנטוס, אבל היא מקדימה את האלופה המכהנת בזכות הפרש שערים עדיף. יחד עם זאת, לגברת הזקנה כמובן משחק אחד פחות, וגם תיקו מול אטאלנטה ביום ראשון יחזיר אותה לפסגת הליגה האיטלקית.

ורונה – סמפדוריה 3:0

ניצחון שני ברציפות לקבוצה מגנואה, שמציב אותה במרחק של 8 נקודות מהקו האדום. רוברטו סוריאנו (6), אנטוניו קסאנו (11) ולאזארוס חריסטודולופולס (30) כבשו עבור וינצ'נזו מונטלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי