ואלדס: יכולתי למות באימון ולא היו שמים לב

ואלדס. הייתי כל כך בודד
ואלדס. הייתי כל כך בודד | צילום: Gettyimages

השוער סיפר על הימים הקשים שעבר במנצ'סטר, אך גם הודה ללואי ואן חאל

(גודל טקסט)

שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ויקטור ואלדס, עבר לסטנדרד ליאז' במהלך חלון ההעברות של ינואר וכבר שיחק עם הקבוצה שלושה משחקים (שניים בליגה ואחד בגביע). כעת, אחרי שהחל להתאקלם בבלגיה, הספרדי הרשה לעצמו לחשוף קצת ממה שעבר עליו מאז הצטרף לשדים האדומים.

 

ואלדס בן ה-34 אמר בראיון לעיתון "אל פאיס" הספרדי: "המצב שלי היה כל כך גרוע שחששתי שאם אמות אף אחד ביונייטד לא ישים לב לכך". לואי ואן חאל החליט להעניש אותו הקיץ אחרי שטען שהוא לא מתאים ליונייטד מכיוון שבשנה שעברה סרב לשחק עם הקבוצה עד גיל 21, קבוצת המילואים.

 

 

"הייתי כל כך בודד באימונים עד שיכולתי לספוג מכה, לבלוע את הלשון או משהו כזה ואף אחד לא היה בא לעזור לי במועדון", טען ואלדס.

 

לדבריו הוא חזר מהחופשה בקיץ ומצא את התא שלו בחדר ההלבשה של היונייטד במתקן האימונים בקרינגטון ריק מתוכן. הוא שיחק רק פעמיים במועדון עונה שעברה והעונה ואן חאל הורה לו להתאמן לבדו עם מאמן השוערים של האקדמיה אלן פטיס ונאסר עליו להיות בקשר עם שאר הקבוצה. 

 

ואלדס. "אף אחד לא היה בא לעזור לי"

ואלדס סיפר בראיון כי באחד האימונים ביונייטד שאל את פטיס 'מה יקרה אם באימון אני אתקל בקורה, אאבד את ההכרה ואבלע את הלשון? מי יעזור לי?', ואלן ענה: "יש לי נייד בכיס, אני אתקשר שיבואו לעזור לך".

 

למרות הטיפול שקיבל ואלדס מההולנדי, השוער טוען שאין לו רגשות נקם נגדו: "הוא נתן לי צ'אנס מלכתחילה בברצלונה. אני חייב לו את תחילת הקריירה שלי. כשלא היה לי מועדון הוא נתן לי צ'אנס מחודש ביונייטד ואפשרות להתאושש מהפציעה הקשה בברך. תמיד אהיה אסיר תודה על הדברים הטובים שעשה עבורי. אם לא הוא היה המנג'ר ביונייטד, מזמן הייתי עוזב". 

 

ואן חאל לא ריחם על מי שזכה בשישה תארי ליגה עם ברצלונה ושלוש פעמים בליגת האלופות, אך כאמור LVG היה זה שהעניק לוואלדס את חולצת השוער הראשון כשאימן את בארסה. כזכור, ואלדס נפצע לקראת סיום עונת 2013/14 ועוד לפני הפציעה הודיע שיעזוב את ברצלונה וגם החוזה עליו חתם במונאקו בוטל עקב הפציעה. עכשיו הוא התחיל פרק חדש בקריירה עם ליאז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי