"אנחנו פייבוריטים לזכות? אתם בטח צוחקים עליי"

קיין. ימשיך בהרכב עם מסכה על אפו
קיין. ימשיך בהרכב עם מסכה על אפו | צילום: GettyImages

פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם, התבדח לפני ווסטהאם. ניצחון יעלה אותו למקום הראשון

(גודל טקסט)

האם תהיה מוליכה חדשה לפרמיירליג החל מהערב? האם טוטנהאם שהוגדרה כאחת הלוזריות הקבועות של הליגה תעשה היום את הבלתי יאומן ותעלה לפסגת הליגה?

 

התרנגולים עשויים לעלות למקום הראשון בליגה הבכירה לראשונה מאז שנת 1964 בתום 28 מחזורים ולהתקרב צעד נוסף לעבר אליפות ראשונה מזה 55 שנה, אך עליהם יהיה לעבור משוכה לא קלה כלל בדמות ווסטהאם באפטון פארק (החל מ-21:35 בשידור משולב בספורטHD2).

 

 

"אתם בטח מתלוצצים", התבדח מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, לפני המשחק הערב כאשר העיתונאים הזכירו לו שהתרנגולים כבר נחשבים כפייבוריטים לזכות באליפות.

 

הכל נזיל כמובן, אבל טוטנהאם בריצה מטורפת של שמונה נצחונות רצופים בליגה וספגה הכי מעט בפרמיירליג, רק 21 שערים, ומדורגת שנייה בכיבוש כשלזכותה 49 שערים, מדורגים אחרי לסטר (51). 

 

אלדרווילד. יעלה למקום הראשון ביום הולדתו? (Gettyimages)

 

המנג'ר הארגנטיני נשאל על כך שהוא כמעט שלא צועק על שחקניו והשיב: "זה לא מראה על אופי אם אתה צועק. האופי הוא לקחת סיכונים ולשחק איך שאתה רוצה על כר הדשא. נשחק נגד קבוצה חזקה ואנחנו חייבים להגיע למשחק חזקים מנטלית. ראניירי אמר שאנחנו מועמדים לאליפות? זו היתה בדיחה ונהניתי לצחוק ממנה, אבל אני לא אוסר על השחקנים לדבר על אליפות, זה הכיף שלהם".

 

הפטישים של סלאבן ביליץ' לא יעשו לתרנגולים חיים קלים בדרך לפסגה. המאמן הקרואטי הפך את ווסטהאם מקבוצה אפורה לכזו שמשחקת כדורגל אטרקטיבי בראשות דימיטרי פאייה.

 

אם להסתמך על מפגשי העבר שמראים כי בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הובקעו חמישה שערים מהדקה ה-80 ומעלה, יש הערב למה לצפות.

 

 

הרכבים משוערים

 

ווסטהאם: אדריאן, מייקל אנטוניו, ג'יימס קולינס, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול, שייקו קויאטה, מארק נובל, ויקטור מוזס, דימיטרי פאייה, מנואל לנסיני, אנדי קארול.

 

טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל ווקר, טובי אלדרווילד, קווין ווימר, דני רוז, אריק דייר, כריסטיאן אריקסן, אריק לאמלה, דלה עלי, נסאר שאדלי, הארי קיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי