יונייטד וליברפול רוצות את פדרו

|

חלוץ ברצלונה על הכוונת של האנגליות. ניקולאס אנלקה קרא לפוגבה: "בוא לצ'לסי"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילומים: Gettyimages

ברצלונה ממשיכה לעבוד במרץ לקראת ינואר הבא, אז יוסר האמברגו והמועדון יוכל לשוב לבצע העברות שחקנים.

הקטאלונים סימנו את לארס בנדר, קשר באיירן לברקוזן, ואת דנילו לואיז דה סוזה, הקשר הברזילאי המשחק בפורטו. נשיא ברסה, ג'וזף מאריה ברתומאו שמתמודד לנשיאות, מתכנן להציע את רכישת שני השחקנים הנ"ל כדי שחברי המועדון, 'הסוסיוס', יצביעו עבורו.

דנילו משחק באגף ימין של קישור פורטו מאז 2012 ומבוקש גם על ידי ריאל מדריד, אבל ניימאר מנסה לשכנע אותו להצטרף לברצלונה. ניימאר ודנילו חברים טובים עוד מהימים ששיחקו יחדיו בסנטוס. דנילו יכול לשחק גם בהגנה במקום דני אלבס, שכבר לא אחת דווח בעונות האחרונות כי ייתכן שיעזוב. סעיף השחרור של דנילו הינו 50 מיליון יורו.

בנוגע לבנדר בן ה-25, שמשחק מאז 2009 בלברקוזן. הוא יכול לשחק בקישור ההגנתי או באגף ימין. יש לו טכניקה טובה והוא מנצח בעימותים רבים. אחיו סוון משחק בבורוסיה דורטמונד. 

במקביל, חלוץ ברצלונה פדרו עשוי לעזוב בקיץ הקרוב לנוכח העובדה שאיבד את מקומו לשלושת הכוכבים ניימאר, ליאו מסי ולואיס סוארס. לפי העיתון 'אקספרס', מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וליברפול מתעניינות בו. 

באיטליה, פיורנטינה רוצה להחתים את רוברטו סולדאדו מטוטנהאם, נגדה תשחק מחר בליגה האירופית. הוא נחשב לכישלון בטוטנהאם אחרי שכבש 15 שערים בבלבד ב-55 משחקים אצל התרנגולים. 

עוד בגזרת הפרמיירליג, ליברפול רוצה את מיראלם פיאניץ' מרומא ושלחה השבוע נציגים כדי לבחון את האפשרות להחתימו. רומא דורשת על הקשר של נבחרת בוסניה-הרצוגובינה 37 מיליון יורו. 

ווסטהאם יונייטד תצרף את חלוץ פאריס סן ז'רמן, ננה בן ה-33, בחוזה עד לסיום העונה. צירופו מגיע אחרי שאנדי קארול נפצע וגמר את העונה. 

ניקולאס אנלקה, חלוץ נבחרת צרפת בעברו שחתם בקבוצות מאלג'יריה ומאינדונזיה בחודש שעבר ולבסוף מצא עצמו ללא קבוצה, ייעץ לפול פוגבה לעזוב את יובנטוס והוא יודע גם לאן הוא צריך ללכת: "צ'לסי היא הקבוצה המושלמת בשבילו. הוא צריך להגיע לשם כדי לשחק עם שחקנים גדולים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי