דיפיי הוטס בחשאי לפגישה עם ראשי ליברפול

דיפיי. יבחר בליברפול?
דיפיי. יבחר בליברפול? | צילום: Gettyimages

החלוץ קיבל אישור מאיינדהובן להתחיל בשיחות. גם יונייטד עדיין בתמונה

(גודל טקסט)

ליברפול תשחק היום אולי בהזדמנות האחרונה שלה להיצמד למנצ'סטר סיטי ולהילחם על אחד הכרטיסים לליגת האלופות, כשתתארח בהות'ורנס אצל ווסט ברומיץ' אלביון (חי בספורט2 החל מ-16:50).

 

המרסיסיידרס כשלו בגביע ולא הצליחו לתת לסטיבן ג'רארד מתנת פרידה – להניף את הגביע האנגלי ביום ההולדת ה-35 שלו – וכעת המתנה היחידה שתוכל לתת הוא רק הכרטיס האחרון לצ'מפיונס, אבל כדי להישאר במאבק, ליברפול חייבת לנצח היום (שבת).

 

בתוך כך קיבלה הקבוצה ידיעה טובה על כך שאיינדהובן נתנה אישור לממפיס דיפיי חלוץ הקבוצה שכבש העונה 20 שערי ליגה להגיע לשיחות עם ראשי ליברפול, המנכ"ל ג'ון איירה ולהתרשם מהקבוצה שרוצה בו. 'הדיילי מירור' פרסם שדיפיי הוטס במטוס פרטי לליברפול ביום שלישי האחרון וכעת הוא מועמד לחתום בקבוצה.

 

יחד עם זאת במנצ'סטר יונייטד מקווים שהוא יגיע בסופו של דבר אליהם גם בזכות יחסיו הטובים עם לואיס ואן חאל מאמנו לשעבר בנבחרת הולנד. מחירו של השחקן עומד על 20 מיליון ליש"ט.

 

דיפיי. הגיע בחשאי (שער ה'דיילי מירור')

 

 

בתוך כך ברנדן רוג'רס שאמר לפני המשחק לראשי ליברפול: "אני האיש המתאים להמשיך לנהל את ליברפול ולא יורגן קלופ", גם הסביר שבעונה הבאה ינסה לרכוש חלוץ בעל רמה גבוהה להשלים את שיתוף הפעולה עם דניאל סטארידג' שסבל מעונה גרועה ביותר של פציעות.

 

רוג'רס דחה את האפשרות שבאלוטלי הוא החלוץ שיוכל לתפקד בחוד ואמר שיבנה את העונה החדשה בלי לקחת בחשבון את סטארידג'. "אנחנו זקוקים להתקפה חזקה יותר. העונה הבקענו רק 47 שערי ליגה לעומת 101 לפני עונה. זו ירידה של 60 שערים וזה קריטי. בקיץ חייבים למצוא את השערים האלה חזרה".

 

סטארידג' יחמיץ משחק שלישי ברציפות בגלל פציעה ומאמדו סאקו ולוקאס לייבה עדיין פצועים. ג'ורדן אייב חוזר להרכב. ג'ורדן הנדרסון יחגוג משחק ראשון שלו תחת חוזה חדש בן הוא ירוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע. בווסט ברומיץ' ייעדר אנדרה וויסדום לא יוכל לשחק נגד הקבוצה ממנה ויוסוף מולומבו המושעה לשלושה משחקים. 

 

רוג'רס. יותר מתאים מקלופ? (gettyimages)

 

 

הרכבים משוערים:

 

ווסט ברומיץ' אלביון: מייהיל, דאוסון, מקאולי, לסקוט, בראנט, מוריסון, יעקוב, פלצ'ר, גרדנר, ברהינו, אניצ'בה

 

ליברפול: מיניולה, צ'אן, שקרטל, לוברן, אייב, אלן, הנדרסון, מורנו, קוטיניו, ג'רארד, סטרלינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי