להתראות לאלופות: צפו בליברפול נכנעת 1:0 להאל

הנמרים כבר ארבע נקודות מהקו האדום
הנמרים כבר ארבע נקודות מהקו האדום | צילום: Gettyimages

דוסון נותר חופשי ברחבה ונגח בדקה ה-37 את שער הניצחון של הנמרים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ספגה שלישייה מאברטון ביום ראשון האחרון, ולמרות שליברפול סיימה ב-0:0 בלבד מול ווסט ברומיץ' באותו מחזור, רוג'רס וחניכיו, ובוודאי האוהדים בקופ, עוד חלמו על צמצום הפער מהיריבה המושבעת שמדורגת רביעית בטבלה – וקיוו כנגד כל הסיכויים להשיג את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

 

אלא שליברפול מעדה פעם נוספת, נכנעה הערב (שלישי) 1:0 להאל סיטי במשחק השלמה בפרמיירליג, ובכך נשמר פער 7 הנקודות ממנצ'סטר יונייטד כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

 

 

מן העבר השני, בהאל סיטי מאושרים מהניצחון הגדול על המרסיסיידרס. אמנם 'רק' 0:1 קטן מנגיחה של מייקל דוסון בדקה ה-37, אבל ניצחון גדול עבור הנמרים שפתחו פער של 4 נקודות מסנדרלנד שמתחת לקו האדום. דוסון נותר ללא כל כיסוי במרכז החרבה ונגח בחופשיות את השער היחיד במשחק.

 

קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, זכה למנוחה וכלל לא התלבש למשחק ואילו מריו באלוטלי זכה לקרדיט פעם נוספת ב-11 לנוכח ריבוי הפציעות בחלק הקדמי, אולם אכזב פעם נוספת והוחלף בדקה ה-65 ע"י ריקי למברט, חלוץ נוסף שבקושי שיחק העונה.

 

 

הדבר היחיד ממנו יכולים להיות מרוצים בליברפול, ככל הנראה, היא העובדה שמחאת האוהדים הצליחה באופן יחסי. להלן תמונה מיציע האוהדים של הקבוצה הערב מול האל, שהחרימו את ההתמודדות בעקבות מחיר הכרטיס למשחק: 50 ליש"ט.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי