צפו ב-1:2 של אינטר על אודינזה. פודולסקי כבש

פודולסקי. הגיע שער הבכורה
פודולסקי. הגיע שער הבכורה | צילום: Gettyimages

שער בכורה לגרמני באיטליה. המארחת נותרה ב-9 שחקנים, די נטאלה עם 205 גולים בליגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שלישי) עם משחק מרכז טבלה בין אודינזה לבין אינטר מילאן, בו ניצחה האורחת 1:2 וחזרה למילאנו עם שלוש נקודות בכיס.

 

שני רגעים מיוחדים היו במשחק הערב: אנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר כבש לזכות המארחת את שער השוויון, שהיה לשערו ה-205 בליגה האיטלקית ובכך הוא השווה את מספר שעריו לזה של רוברטו באג'יו האגדי. מעט אחרי הגיע הרגע השני: לוקאס פודולסקי כבש את שערו הראשון באיטליה.

 

 

מאורו איקרדי העלה את הנראזורי ליתרון חוץ בדקה ה-48 אחרי שדייק מהנקודה הלבנה, וכאמור היה זה די נטאלה שקבע 1:1 ועשה זאת כבר בדקה ה-50, כך שהיתרון של רוברטו מנצ'יני ושחקניו החזיק שתי דקות בלבד.

 

די נטאלה חוגג את שערו ה-205. כמו באג'יו (Gettyimages)

 

בדקה ה-65 המשחק הוכרע בזכות בעיטה נפלאה של הגרמני לוקאס פודולסקי, שהצטרף לאינטר בינואר האחרון בהשאלה מארסנל וזכה סוף סוף לכבוש שער בכורה בליגה האיטלקית. בין כל השערים עוד נותרה אודינזה ב-9 שחקנים לאחר שהורחקו דומיצי (40) ובאדו הגנאי (58)

 

בזכות הניצחון טיפסה אינטר למקום השביעי בטבלה והיא במרחק שתי נקודות בלבד מסמפדוריה החמישית. יש לציין כמובן כי לזכותה משחק עודף לנוכח היותה היחידה, ביחד עם אודינזה, שכבר שיחקה במסגרת המחזור ה-33.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי