צפו: גלאדבך קרובה לצ'מפיונס, באיירן נוצחה

קרוזה וטראורה חוגגים ניצחון גדול על לברקוזן
קרוזה וטראורה חוגגים ניצחון גדול על לברקוזן | צילום: Gettyimages

"הסייחים" גברו על לברקוזן 0:3, ריינה הורחק בהפסד ביתי לאאוגסבורג 1:0

(גודל טקסט)

אם לא יהיו הפתעות באמת יוצאות דופן, בורוסיה מנשנגלאדבך תשחק בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה של לוסיין פברה גברה היום (שבת) על באייר לברקוזן 0:3 ועלתה זמנית למקום השני בבונדסליגה על חשבון וולפסבורג עם 63 נקודות. מקס קרוזה (50), פטריק הרמן (81) ואיברהימה טראורה (88) כבשו וקבעו ניצחון שביעי בשמונת המחזורים האחרונים.

 

 

באיירן מינכן רשמה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, 1:0 בבית לאאוגסבורג. ראול בובאדיה היה גיבור המשחק. בדקה ה-13 הוא הוכשל על ידי פפה ריינה, שראה כרטיס אדום ואילץ את פפ גווארדיולה לשלוח למגרש את מנואל נוייר במקום פיליפ לאם. פול ורהאך החמיץ אמנם את הפנדל, אבל בובאדיה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-71.

 

     

    האנובר החמיצה הזדמנות לטפס מעל הקו האדום כאשר סיימה ב-1:1 עם ורדר ברמן. לארס שטינדל העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-21, זלטאקו יונוזוביץ' איזן, 12 דקות לסיום. בורוסיה דורטמונד גברה 0:2 על הרטה ברלין, שגם היא עוד בסכנת מירידה, משערים של נבן סובוטיץ' (9) ואריק דורם (47).

    שטוטגרט, נועלת הטבלה, גברה 0:2 על מיינץ והדליקה עוד יותר את התחתית הלוהטת. דניאל דיבאדי (66) ופיליפ קוסטיץ' (79) צימקו את הפער בין המקום האחרון למקום ה-15 לנקודה אחת בלבד. במשחק נוסף גברה פרנקפורט על הופנהיים 1:3. 

    מה דעתך על הכתבה?

    אהבתי
    לא אהבתי