בלוג העברות: וראטי יעבור לבלאנקוס תמורת 40 מ' יורו?

יעבור לריאל מדריד? וראטי
יעבור לריאל מדריד? וראטי | צילום: Gettyimages

ריאל הציעה לקשר פ.ס.ז' 5 מ' יורו ל-4 שנים. ג'קסון מרטינס מועמד לולנסיה

(גודל טקסט)

ה-1.6 הגיע והמשמעות היא שחלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות מסתיימות, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק.

בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

18:00

חלוץ פורטו ג'קסון מרטינס מועמד לעבור לולנסיה. אומנם נשיא ולנסיה, פיטר לים, רוצה להביא את רדמאל פלקאו לעטלפים, אבל הוא שוקל להחתים את החלוץ הקולומביאני של פורטו, אותו יוכל לרכוש רק אם יפעיל את סעיף השחרור שלו שעומד על 35 מיליון יורו. 

 

ריאל סוסיאדד רוצה להחזיר לשורותיה את אסיאר יראמנדי מריאל מדריד, אליה נמכר לפני שנתיים. הבלנקוס דורשים עליו 15 מיליון יורו.

מיכאל קרון דהלי, חלוץ סלטה ויגו, חתם בסביליה על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת. בשלוש השנים האחרונות הוא שיחק 108 משחקים במדי סלטה ויגו.  

16:02

יורגן קלופ כבר לא יאמן את ליברפול, לפחות לא בתקופה הקרובה. המאמן הבהיר כי החליט לקחת חופשה.

מונאקו מעוניינת בקשר-חלוץ מילאן ג'רמי מנז שהיתה לו חצי עונה נפלאה. הוא כבש העונה 16 שערים במילאן לאחר שהגיע מפ.ס.ז'. העיתון 'קוריירה דלו ספורט' סבור שמילאן תמכור שחקנים רבים וייתכן שמנז יימכר לממן רכישתם של מאריו מנדז'וקיץ' ורדאמל פלקאו.

האיטלקי מרקו וראטי, קשר פאריס סן ז'רמן, עשוי להיות הרכש הראשון של בניטס בריאל מדריד, כך לפי ה'גאזטה דלו ספורט' שמדווח כי הוצעו עליו 40 מיליון יורו לטרבליסטית הצרפתית. הבלאנקוס הציעה לקשר משכורת של 5 מיליון יורו לארבע שנים. 

מנז. מכירתו עשויה לאפשר מסע רכש גדול (Gettyimages)

אלפרד פינבוגסון האיסלנדי שוחרר על ידי ריאל סוסיאדד. החלוץ כבש רק צמד ב-804 דקות בקבוצה של דיוויד מויס. קבוצות מהולנד רוצות אותו. 

חלוץ צסק"א מוסקבה אחמד מוסה הניגרי האריך חוזהו בקבוצה ל-4 שנים נוספות עד 2020. הוא כבש 36 שערים ב-124 משחקים. 

לידס יונייטד מעוניינת לרכוש את קשר ק.פ.ר, ג'ואי בארטון. לפי ה'סאן' הקשר בן ה-32 ששיחק בעבר בניוקאסל יעשה דרכו לקבוצה מיורקשייר בהעברה חופשית. 

13:42

יובנטוס רוצה להאריך את חוזהו של אלברו מוראטה עד 2020. ב"גברת הזקנה" רוצים להציע לחלוץ הספרדי את החוזה כדי לבטל את האפשרות שריאל מדריד תנסה לרכוש אותו בחזרה ותציע לו זאת אחרי הגמר ב-6 ביוני בברלין. לפי הפרסומים, ריאל מדריד יכולה לממש סעיף בחוזה ולהחזיר אותו לסנטיאגו ברנבאו אם תשלם עליו 30 מיליון יורו הקיץ. 

 

מלך השערים של ליון, אלכסנדר לקאזט, לא ישחק בעונה הבאה בליברפול- כך טוען נשיא ליון מישל אאולס. על ידיעה שפורסמה לפיה הוא בדרך לליברפול צייץ הנשיא: "המידע שלכם הוא זבל". הנשיא הוסיף שליברפול מעולם לא יצרה איתו קשר ומכיוון שהיא לא תשחק בליגת האלופות ממילא אין לה כסף לרכוש אותו. 

 

אינטר מעוניינת לרכוש את היהלום הקרואטי אנה קוריץ' בן ה-18 מדינאמו זאגרב. גם רומא וצ'לסי רוצות אותו. הכדורגלן אמר לאתר האיטלקי 'קאלצ'ומרקטו' שהוא מעדיף לשחק דווקא במילאן. עוד בנראזורי, הבוקר מתפרסמות ידיעות לפיהן פייר-אמריק אובמיאנג מתקרב למועדון.

 

סלטיק קרובה להחתים את מגן מנצ'סטר סיטי דדריק בויאטה. 

12:24

המגן הברזילאי דנילו שהצטרף לריאל מדריד' יקבל את החולצה מספר 22 איתה שיחק אנחל די מאריה לפני שעבר למנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון. צ'אבי אלונסו וכריסטיאן קרמבו שיחקו אף הם עם החולצה. דנילו שעלה 35 מיליון יורו ונרכש מפורטו יוצג רק אחרי הקופה אמריקה בריאל מדריד.

 

שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה, אמר שעדיין לא החליט לגבי עתידו בבלנקוס. "נראה מה יהיה עם עתידי. כרגע אני בחופשה", אמר השוער שמנסה להשאיר את הדלתות פתוחות לשתי הקבוצות. 

 

דה חאה. עדיין לא החליט היכן לשחק (Gettyimages)

11:22

חלוץ הירנביין ההולנדית, מארק הות' סיכם בהופנהיים לעונה הבאה, אבל קבוצתו ההולנדית צריכה לאשר את ההעברה מכיוון שיש לו חוזה לעונה נוספת. הוא כבש 15 שערים העונה. 

 

שוער מלאגה, גירז'רמו אוצ'ואה, רוצה לעזוב אחרי שלא שיחק העונה. אחרי שהצטיין במונדיאל במדי מכסיקו הוא לא מוכן להישאר עוד עונה על הספסל של מלאגה. גם השוער הקמרוני אידריסו קאמני בדרך לעזוב.

 

אוצ'ואה. הספיק לו לשבת על הספסל (Gettyimages)

 

אלמרייה של תומר חמד שירדה ליגה עדיין לא החליטה סופית מי יהיה השוער שלה בעונה הבאה. בנוסף לסרג'י שירד עם הקבוצה, מועמד גם לואיס ססאר סאמפיו

 

המכסיקני ג'ובאני דוס סנטוס הביע רצונו להישאר בויאריאל למרות שהצוללת הצהובה הסכימה לשמוע הצעות על רכישתו.

10:44

בלמה בן ה-34 של צ'לסי, ג'ון טרי, דורש מצ'לסי חוזה לשנתיים נוספות למרות שמדיניות המועדון היא להעניק לשחקנים מעל גיל 30 חוזה לשנה נוספת בלבד. הוא חתם על חוזה לשנה אחת עד קיץ 2016, אך הוא סבור שביכולת שהפגין מגיע לו חוזה עד 2017.  

 

טרי אמר שהוא מאושר ששיחק כל דקה בקמפיין האחרון והוא מקווה שז'וזה מוריניו יישאר מנג'ר המועדון בשנים הבאות. "המנג'ר וצוות האימון אחראיים רבות להצלחה שלי עד כה ביכולת הטובה שהצגתי", אמר. צ'לסי נמצאת במסע משחקים באוסטרליה ותשחק נגד פ.צ. סידני. 

10:00

אל תפספו את הפרסום בספרד: דייגו קוסטה רוצה לחזור לאתלטיקו מדריד

בלם ורדר ברמן, סבסטיאן פרודל האוסטרי, עבר בהעברה חופשית לווטפורד האנגלית. כך מדווח באוסטריה. הוא יהיה האוסטרי הרביעי בפרמיירליג אחרי מארקו ארנאוטוביץ' (סטוק סיטי), אנדראס ויימן (אסטון וילה) וקווין וימר שהגיע לטוטנהאם השבוע מפ.צ. קלן. 

 

הסקאי האנגלי מדווח שג'יימס מילנר מנהל שיחות עם ארסנל וליברפול אחרי שהחליט לעזוב את מנצ'סטר סיטי. הוא סיים את חוזהו בסיטי ויעבור בהעברה חופשית לאחת הקבוצות. כל העונה פורסם שמילנר יחתום בליברפול, אבל נראה שכישלון הקבוצה גרם לו לחשוב פעמיים האם לעבור לאנפילד או לאמירויות. 

09:15

מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, טען כי מגן ברצלונה דני אלבס יישאר ככל שהוא יודע בברצלונה. למרות דבריו של אלבס שהוא רגל וחצי מחוץ לברסה בגלל היחס של המועדון אליו לאחר שלא חידש עדיין את חוזהו, בלאן אמר שהוא לא יגיע הקיץ לפ.ס.ז'. גם מנצ'סטר יונייטד רוצה את המגן הברזילאי.

אלבס וניימאר. מנצ'סטר יונייטד אורבת למגן (Gettyimages)

חלוץ אתלטיקו מדריד, ראול חימנס, מועמד לעבור לפורטו שרוצה בו כמחליפו של ג'קסון מרטינס שעשוי לעזוב לאחת הקבוצות הגדולות באירופה. החלוץ המכסיקני של הקולצ'ונרוס כבש רק שער אחד העונה.

 

מתיאו דרמיאן שמועמד לברצלונה ובאיירן מינכן, מבוקש גם על ידי שתי האיטלקיות נאפולי ואינטר. המגן הימני של טורינו הפך העונה ללהיט בליגה האיטלקית ושיחק גם 11 פעמים בנבחרת איטליה. את הידיעה פרסם המומחה להעברות באיטליה, העיתונאי גקיאנלוקה די מארציו. 

 

חואן קוואדרדו שלא הצליח להתאקלם בצ'לסי מועמד לנאפולי ורומא. 

סינישה מיכאלוביץ', אוניי אמרי וגם יורגן קלופ הוזכרו כמועמדים להגיע לאמן את נאפולי אחרי עזיבת רפא בניטס. 

אילקאיי גונדוגאן הודה שהוא במו"מ עם שתי קבוצות גדולות באירופה, ובתקשורת הגרמנית סבורים שהכוונה לבאיירן מינכן ולברצלונה. הוא כבר עבר בדיקות רפואיות בברצלונה אצל רופא באיירן לשעבר כדי להוכיח שהפציעה בגבו מאחוריו. 

פול קלמנט שהיה עוזרו של רפא בניטס בריאל מדריד מונה למנג'ר דרבי קאונטי.

08:40

צ'לסי רוצה לרכוש את בלם סאות'המפטון, טובי אלדרווירלדהבלגי מושאל מאתלטיקו מדריד ולו סעיף שיחרור המוערך בכ-7 מיליון ליש"ט. גם טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי מתעניינות בשירותיו. הוא עשוי להחליף את פיליפה לואיז המגן השמאלי הבריזלאי שלא מצא מקומו בהרכב תחת מוריניו. 

מנצ'סטר יונייטד מוליכה את המירוץ לרכוש את מורגן שניידרליין, קשר סאות'המפטון. הוא מחוזר על ידי ארסנל וטוטנהאם בחודשים האחרונים. מחירו עשוי להגיע ל-25 מיליון ליש"ט. יונייטד עדיין לא הגישה עליו הצעה רשמית. כידוע, הוא נפצע בסוף העונה בברכו, אבל אמור, לפי תכניותו של ואן חאל, לסייע למייקל קאריק בן ה-33 בעונה הבאה.

כריסטיאן בנטקה נפרד מאוהדי אסטון וילה אחרי משחק גמר הגביע האנגלי מתוך ידיעה שהוא לא יחזור לקבוצה. יש לו סעיף שחרור של 32.5 מיליון ליש"ט. ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי שוקלות את החתמתו. בתוך כך מדווח ה'דיילי סטאר', כי וילה תציע לבנטקה שכר של 70 אלף ליש"ט לשבוע לארבע שנים, חוזה ששוויו 15 מיליון ליש"ט כדי להשאירו בקבוצה. זה יהיה השכר הגבוה במועדון אם יסכים. 

בנטקה בסיום גמר הגביע (Gettyimages)

בצ'לסי מודעים לעובדה שוויליאן ופיליפה לואיז (ברזיל) וחואן קוואדרדו (קולומביה) יחמיצו את פתיחת העונה בגלל משחקי הקופה אמריקה. שניים מהם עשויים גם להימכר (וויליאן יישאר בוודאות). הם לא טסו עם צ'לסי למסע המשחקים בתאילנד.

 

סנדרלנד שוקלת למנות את המאמן הגרמני ארמין פה בן ה-54 למנג'ר שלה עונה הבאה. הוא אימן בוולפסבורג בעבר. שין דייץ' מברנלי, ופיליפ קוקו מאיינדהובן הוזכרו גם הם כמועמדים.

קריסטל פאלאס מעוניינת בקשר פ.ס.ז', יוהאן קבאיי שמרגיש מתוסכל מכך שאיבד את מקומו בהרכב הטרבליסטית הצרפתית.

בניוקאסל שוקלים את האפשרות למנות את סטיב מקלארן (שפוטר מדרבי קאונטי אחרי שלא הצליח להעלות אותם ליגה) או את פטריק ויירה למנג'ר הקבוצה בעונה הקרובה. 

אתלטיק בילבאו רוצה את מגן ארסנל, נאצ'ו מונריאל.

מונריאל. יעדיף את בילבאו? (Gettyimages)

 

אסטון וילה רוצה את חלוץ בורנמות' קאלום ווילסון (מחירו 7 מיליון ליש"ט) ואת מגן אברטון לוקה גרבוט. 

 

אבל הרננדס מהאל סיטי מבוקש בסמפדוריה וגנואה. מחירו של החלוץ מוערך בכ-10 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי