פ.ס.ז' סימנה את קרלוס טבס, פדרו האריך חוזה בברצלונה

טבס. רוצה לחזור לארגנטינה
טבס. רוצה לחזור לארגנטינה | צילום: Gettyimages

פאבלו דיבאלה הוצג רשמית ביובנטוס, ג'יימס מילנר חתם בליברפול

(גודל טקסט)

העונה של מרבית הקבוצות הסתיימה והמשמעות היא שחלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך.

 

הליגות מסתיימות, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

 

16:34

פאבלו דיבאלה הוצג רשמית ביובנטוס שהודיעה על רכישתו תמורת 32 מיליון יורו. סכום הרכישה עשוי לעלות ל-40 מיליון יורו בהתאם לביצועים. החלוץ הארגנטיני ממוצא פולני נרכש מפאלרמו וחתם לחמש שנים.

14:53

פדרו האריך את חוזהו בברצלונה עד שנת 2019. סכום השחרור החדש שלו יעמוד על 150 מיליון יורו, אך ככל הנראה לא יעצור קבוצות מאנגליה מלפנות לקטאלונים.

 

 

במהלך שהיה באוויר בתקופה האחרונה, מילאן הודיעה על שחרורו של פיפו אינזגי. סינישה מיכאלוביץ' צפוי להחליפו. ה'גאזטה' דיווח כי הסרבי כבר נפגש עם סילביו ברלוסקוני.

 

אינזגי. הולך הביתה (gettyimages)

 

דיק אדבוקט מנג'ר סנדרלנד שהציל את הקבוצה מירידה החליט להאריך את חוזהו אצל "החתולים השחורים" לעונה נוספת. כזכור, הוא טען בתחילה שהוא פורש מכדורגל. סנדרלנד סימנה את דיוויד מויס תחילה, אבל ריאל סוסיאדד לא הסכימה לשחררו. 

14:29

וולטר זנגה מונה רשמית למאמן סמפדוריה. הקבוצה שחררה תמונה שלו בשדה התעופה אחרי שהגיע לאיטליה לחתום על החוזה. הוא יחליף את סינישה מיכאלוביץ'.

 

בסמפדוריה נכתב: "זנגה נחת בגנואה כדי לחדש רומן שהחל לפני הרבה שנים". האתר בירך אותו: "ברוך בואך וולטר". זנגה אימן בעבר את פאלרמו וקאטניה, אל נאסר ואל ג'זירה במפרץ וקבוצות רומניות כמו סטיאווה בוקרשט, דינאמו בוקרשט ופ.צ. נאציונאל.

13:46

העיתון 'מארקה' מפרסם שפאריס סן ז'רמן מעוניינת בקרלוס טבס מיובנטוס, שאמור להיות מחליפו של אדינסון קבאני שאמור להימכר.

 

 

פ.ס.ז' מוכנה לשלם לטבס משכורת שנתית של 12 מיליון יורו לעונה. גם אתלטיקו מדריד הביעה בו עניין. הקולצ'ונרוס מוכנים לממן את רכישתו ושכר באמצעות מכירת מאריו מנדזוקיץ' וראול חימנס. טבס עצמו רוצה לחזור לארגנטינה ולשחק בבוקה ג'וניורס לאחר שחוזהו ביובנטוס יסתיים בקיץ 2016.

 

ריאל מדריד עושה הכל כדי לרכוש את מארקו וראטי מפ.ס.ז' ומוכנה לשלם עליו 60 מיליון יורו. נציג של ריאל מדריד היה כבר שלוש פעמים בפאריס לחזות בשחקן שנשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי טען שוהא לא למכירה. הל'אקיפ ציין שהוא השחקן הכי חשוב של הקבוצה העונה.

 

מייקל אסיין ששיחק בעבר בצ'לסי, ריאל מדריד ומילאן חתם בפאנתינייקוס והוצג היום רשמית במדי הקבוצה. אסיין חתם לשנתיים בפאו והוצג במועדון. 

 

11:45

ג'יימס מילנר, קשר מנצ'סטר סיטי, חתם בליברפול.

10:56

ה"דיילי אקספרס" כותב הבוקר, כי רדמאל פלקאו שהיה פלופ במנצ'סטר יונייטד קרוב מאוד לסגור בצ'לסי. סוכנו של השחקן, ז'ורז' מנדש, שהוא גם הסוכן של ז'וזה מוריניו נמצא במו"מ עם הקבוצה כבר שבוע. מדובר בהשאלה בלבד בגלל שמונאקו דורשת עליו 34 מיליון ליש"ט ואף קבוצה לא תשלם את הסכום הזה אחרי העונה הגרועה שהיתה לו במנצ'סטר יונייטד, אבל פלקאו מקווה להתאושש בסטמפורד ברידג' והוא אמור להגיע במקום דידיה דרוגבה.

10:52

חואן קוואדרדו בדרך החוצה מצ'לסי ומבוקש על ידי אינטר, נאפולי, רומא ומילאן. הקולומביאני לא הצליח להתאקלם בצ'לסי. סוכנו, אלסנדרו לוצ'י, אמור לנהל שיחות עם צ'לסי במטרה להבין למה השחקן שכיכב במונדיאל במדי קולומביה והיה מטרה מרכזית לרכש בברצלונה בקיץ 2014 לא קיבל את הצ'אנס שלו. צ'לסי מוכנה למכור אותו, אבל בתנאי שתוכל להחזיר חלק מהכסף שהשקיעה עליו – 26.3 מיליון ליש"ט כשרכשה אותו מפיורנטינה. אינטר גם רוצה לרכוש את סטבן יובטיץ' חוץ מנצ'סטר סיטי.


קוואדרדו. לא התאקלם בצ'לסי (AFP)

טום קלברלי בדרך לחתימה לחמש שנים באברטון, אחרי שדחה את אסטון וילה.

10:33

ארסנל רוצה את קשר מונאקו ג'פרי קונדוגביה. הקשר הצרפתי בן ה-22 הוא אחד הכשרונות הגדולים של צרפת וארסן ונגר מוכן לשלם עליו 25 מיליון ליש"ט. אינטר מעוניינת בו גם. מונאקו רכשה אותו מסביליה לפני שנתיים.

ויקטור ווניימה מסאות'המפטון אמר שהוא רוצה לשחק בעונה הבאה בארסנל שמגלה בו עניין. 


ליברפול מוכנה להציע בין 20 ל-25 מיליון יורו עבור החלוץ הרוסי של ריאל מדריד דניס צ'רישב שהיה מושאל העונה לויאריאל וגילה יכולת טובה. הוא היה אמור לחזור לריאל מדריד, אבל לא נראה שהוא בתוכניות של רפא בניטס. 


צ'רישב. לא בתכניות של בניטס (gettyimages)

לסטר סיטי החתימה את הקשר-מגן האוסטרי הבינלאומי כריסטיאן פוקס בהעברה חופשית משאלקה 04. הוא חתם לשלוש שנים ויש לו 66 הופעות בנבחרתו. 

נאביל בנטאלב שוקל לעזוב את טוטנהאם בטענה שהיא לא מוכנה לשדרג את חוזהו למרות דהיתה לו עונה מצוינת. הוא הגיע מהאקדמיה של טוטנהאם, אבל יודע שארסנל ויובנטוס עוקבות אחריו. 


בנטאלב. מבוקש בארסל ויובנטוס (gettyimages)

ווסט ברומיץ' אלביון מקווה למכור את ויקטור אניצ'בה ובראון ידיי כדי לרכוש את החלוץ הצרפתי אנדרה פייר ז'יניאק ממארסיי. היא מציעה לו שכר של 70 אלף ליש"ט לשבוע שיהיה הגבוה ביותר בתולדות המועדון. 

סביליה תהיה מעוניינת במאמן פראן אסקריבה אם אוניי אמרי יעזוב את הקבוצה למועדון אחר. המאמן הבאסקי כבר נפגש עם ראשי נאפולי. אסקריבה אימן את אלצ'ה והיה עוזרו של קיקה סאנצ'ס פלורס.

10:10

חלוץ פיורנטינה ובאיירן מינכן לשעבר, מאריו גומז, המשחק כיום בפיורנטינה קיבל שתי הצעות מקבוצות ב-MLS ניו יורק רד בולס וניו יורק סיטי. גומז כבש 10 שערים ב-32 משחקים העונה.

08:56

ה"דיילי מירור" פרסם היום בכותרת ענק בשער הספורט שלו, כי מנצ'סטר יונייטד החליטה ללכת בכל הכח על ראחים סטרלינג. לואיס ואן חאל הציב לו כמטרה עיקרית לרכוש את החלוץ של ליברפול שלא רוצה להישאר בקבוצה, אבל מעדיף לשחק בלונדון. גם מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וארסנל וגם ריאל מדריד רוצות אותו. רפא בניטס הוא אחד המעריצים שלו וסבור שהוא יכול להתפתח לשחקן גדול.



במירור פורסם שואן חאל מוכן לשלם עליו 25 מיליון ליש"ט, אבל בליברפול דיברו על סכום הרבה יותר גבוה בין 50 ל-60 מיליון ליש"ט. לא ברור אם יש קבוצה שתהיה מוכנה לשלם סכום כזה על השחקן שהיתה לו עונה חלשה יחסית כמו לשאר שחקני ליברפול. סיטי תהיה מוכנה לשלם 40 מיליון ליש"ט ואף 50 מיליון ליש"ט. המטרה שלה להשביח את קאדר השחקנים האנגלים בקבוצה אחרי שג'יימס מילנר עזב והוא בדרכו לליברפול.

ממפיס דפאיי שנרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בחודש שעבר עדיין לא בעט בכדור אחד במנצ'סטר יונייטד והוא כבר במסלול התנגשות עם לואיס ואן חאל. אחרי שהשחקן נרכש מאיינדהובן ביקשו ממנו ביונייטד לא לשחק יותר במדי פ.ס.וו שכבר השיגה אליפות. ואן חאל היה מודאג שהכוכב החדש לא ייפצע לפני מסע המשחקים לארה"ב, אבל ההולנדי הצעיר לא נשמע להם ואמר: "רציתי באמת לשחק. זאת למרות שיונייטד ופ.ס.וו לא התלהבו". הוא רצה לסיים כמלך השערים של הליגה וכבש העונה 22 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי