ז'יניאק בדרך ליעד מפתיע. ליברפול תגנוב את פלקאו?

ז'יניאק. בדרך למקסיקו?
ז'יניאק. בדרך למקסיקו? | צילום: Gettyimages

הצרפתי מחוזר, טאארבט בבנפיקה. וגם: דפאיי הוצג ביונייטד

(גודל טקסט)

שוק ההעברות באירופה ממשיך להתחמם ככל שמתקרבים לחודש יולי, אז יוכלו שחקנים לחתום בקבוצות חדשות באופן רשמי. בלוג ההעברות של ספורט1 עושה לכם סדר.

 

19:18

שאלקה הודיעה על החתמת מאמנה של פאדרבורן, אנדראס ברייטנרייטר על חוזה לשנתיים. מדובר בהחתמה מפתיעה, מאחר ופאדרבורן ירדה ליגה לאחר עונה בודדת בבונדסליגה.

17:40

אינטר מסתערת על הכישרון של מארסיי, ג'יאנלי אימבולה ותציע עבורו 18 מיליון יורו, כך דווח בצרפת. גם ולנסיה בעקבות השחקן וישנם דווחים כי הגיע לסיכום תנאיו של הקשר האחורי.

 

האם עוד צרפתי בדרך למגפייז? מארסיי עשויה להיפרד גם מפלוריאן תובאן כשניוקאסל מגלה עניין בקשר המוכשר.

 

 

 

עדיין מארסיי ובכיוון עזיבה. דיווח במקסיקו גורס כי אנדרה פייר ז'יניאק בדרך לטיגרס המקומית. עפ"י הדיווח הצדדים אף הגיעו לסיכום תנאיו של החלוץ. אם אכן יצא המהלך לפועל, יהיה זה צעד מפתיע של החלוץ הצרפתי בן ה-29 שמבוקש גם בווסט ברומיץ' מהפרמייר ליג.

 

 

 

ממפיס דפאיי הוצג רשמית במדי מנצ'סטר יונייטד לאחר שחתם לארבע שנים באולד טראפורד. "זה חלום שהתגשם", אמר חלוץ נבחרת הולנד.

 

16:45

עאדל טאארבט, שחקן ק.פ.ר שהיה מושאל למילאן לפני שנתיים ושיחק העונה רק 7 משחקים בקבוצה נמכר לבנפיקה. טאארבט עבר בהעברה חופשית וחתם לחמש שנים בקבוצה הפורטוגלית. 

אדם בוגדן שוער בולטון חתם רשמית בליברפול.

 

 

ה'דיילי סטאר' דווח שליברפול מנסה לגנוב את רדמאל פלקאו שנמצא כרגע בקופה אמריקה ברגע האחרון מצ'לסי אחרי שזו כבר הסכימה לשאול אותו לעונה ממונאקו. ז'וזה מוריניו גם אמר: "אם אני יכול לעזור לו לחזור לכושרו אז למה לא? כואב לי שאנשים חושבים שפלקאו האמיתי הוא זה שראו אותו משחק העונה במנצ'סטר יונייטד". 

 

 

 

 

בצרפת טוענים שפלקאו עשוי להצטרף דווקא לליברפול מכיוון ששם הוא עשוי להיות חלוץ ההרכב הראשון בעוד בצ'לסי יהיה על הספסל, למרות שהם משחקים רק בליגה האירופית. ליברפול במו"מ עם מונאקו על השאלתו, אבל המכשול העיקרי הוא שכרו – 275 אלף ליש"ט לשבוע במנצ'סטר יונייטד ולליברפול אין אפשרות לשלם כל כך הרבה.

במקביל, ליברפול דורשת 50 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר סיטי על רכישת ראחים סטרלינג. סיטי הציעה עבורו 30 מיליון ליש"ט, אבל ההצעה נדחתה. 'הסאן' הלונדוני כתב היום שחברת "פנוויי" משחקת את המשחק הקשוח עם סטרלינג והיא יכולה להתבסס בדרישתה ל-50 מיליון ליש"ט על החברה השווייצרית שפרסמה ערכי שוק של 100 כדורגלנים ובהם של סטרלינג שמחירו לפי האומדן 57 מיליון ליש"ט.

 

 

סיטי לחוצה לרכוש שחקנים אנגלים לאחר עזיבתם של פראנק למפארד וג'יימס מילנר מכיוון שלפי החוק של אופ"א כל קבוצה חייבת 8 שחקנים מקומיים בסגל של 25 שחקנים לליגת האלופות. שוער סיטי ג'ו הארט אמר: "מצפה לנו קיץ ארוך בכל הקשור לרכש". 

 

10:51

בפעם הראשונה מאז שהחלו להתפרסם הידיעות שפול פוגבה עשוי לעזוב את יובנטוס הקיץ מתייחס לכך גם ה'גאזטה דלו ספורט' בכותרת ענק ששואלת: "פוגבה יעזוב?". מנצ'סטר סיטי הציעה עבורו ליובנטוס 80 מיליון יורו והשאלה אם יובה יכולה לומר לא לסכום כזה. 

 

 

 

העיתון האיטלקי מודה בפעם הראשונה שגם פ.ס.ז' (הציעה 70 מיליון יורו), ריאל מדריד וברצלונה בעקבותיו, אבל יובנטוס תמכור רק תמורת 100 מיליון יורו. 

 

 

בינתיים יובה הציבה אולטימטום לקרלוס טבס שמנהל מו"מ עם אתלטיקו מדריד. הוא חייב להחליט האם הוא ממשיך או עוזב. 

 

 

 

 

אנדראה פירלו החליט סופית לעזוב את יובנטוס לניו יורק סיטי פ.צ. וחסרה רק ההודעה הרשמית. ג'יג'י בופון אמר על כך: "אני מבין אותו, כי הוא רוצה לדעת אם הוא יכול שוב להוביל קבוצה אחרת להישגים לפני שהוא פורש". בתוך כך יובה מעוניינת בג'רסון קשר פלומיננזה שהוזכר גם למנצ'סטר יונייטד. 

 

מילאן עדיין לא סגרה סופית עם ג'קסון מרטינס חלוץ פורטו. יש לה מלחמה עם מנצ'סטר יונייטד שרוצה את השחקן.

 

ה'דיילי מירור' פרסם היום שחלוצה של ק.פ.ר, צ'רלי אוסטין, ישחק בעונה הבאה בניוקאסל. הוא יהיה הרכש הראשון של סטיב מקלארן המנג'ר החדש של המאגפייז. הקבוצה האנגלית עשויה גם להחתים את חלוצה ההולנדי של וולפסבורג באס דוסט שניהל מו"מ עם הקבוצה. העיתון ההולנדי 'אה-דה' פרסם על כך. הוא כבש העונה 16 שערים בבונדסליגה מתוך 39 בעיטות לשער בלבד. גם חואנמי ממלאגה ברשימת הרכש של ניוקאסל. 

 

חואן איטורבה הארגנטיני של רומא נמצא ברשימה של אתלטיקו מדריד.

 

מאוריציו סארי הוא המאמן החדש של נאפולי באופן רשמי.

 

באייר לברקוזן החתימה את חלוצה של פרייבורג אדמיר מחמדי השווייצרי. סכום ההעברה לא פורסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי