שקרטל מאוכזב מההצעה שקיבל

| Gettyimages

המו"מ בין ליברפול לסלובקי הופסק: "מרוכז בעבודה שלי". נחשפה התלבושת לעונה הבאה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום: Gettyimages

 

 

משהו רע קורה בליברפול ולא בטוח שזה בשאמת המאמן ברנדן רוג'רס. הנהלת הקבוצה מציעה משכורות נמוכות יחסית לשחקניה הקיימים ולאלה שהיא מנסה לרכוש, עד כדי כך שגם הכוכבים הנוכחיים חושבים לעזוב. הדבר נכון לגבי ג'ורדן הנדרסון, פחות לגבי ראחים סטרלינג שזכה להצעת שכר גבוהה יחסית, ועכשיו מצטרף לחגיגה העצובה גם בלם הקבוצה, מרטין שקרטל שרמז כי הוא עשוי לעזוב. 

 

 

הבלם הסלובקי שהחזיק השנה את הגנת ליברפול, הודה שעתידו לא ברור והוא אפילו לא יודע אם ליברפול רוצה בו לשנים הבאות. הבלם הן ה-30 אמר: "היה מו"מ בין הצדדים, אבל כרגע אני מתרכז במשחק שלי. בסוף העונה נראה היכן אנחנו עומדים". 

שקרטל הודה: "אני לא יודע אם השיחות נדחו לקיץ או שזה משהו אחר. אני מרוכז בעבודה שלי בקבוצה". לבלם יש חוזה עד קיץ 2016 והוא דורש משכורת של 100 אלף ליש"ט לשבוע. גם ג'ורדן הנדרסון, לפי הדיווחים האחרונים, התאכזב מכך שהציעו לו חוזה חדש של 80 אלף ליש"ט בלבד. באנגליה דווח השבוע שמנצ'סטר סיטי רוצה לרכוש את שלושת שחקני ליברפול, ראחים סטרלינג, הנדרסון ואת פליפה קוטיניו. האם גם שקרטל ייכנס לרשימה?

כזכור, הקבוצה תאבד בקיץ הקרוב את סטיבן ג'רארד, הקפטן הנצחי שעובר לשחק ב-MLS. גם מריו באלוטלי ספק גדול אם ישאר אחרי שכמעט ואינו זוכה לדקות משחק – על אף שרק נרכש בקיץ האחרון.

בתוך כך, אוהדי ליברפול שרקו אתמול (שישי) בוז לכוכב ראחים סטרלינג שהיה מאלה שהציגו את התלבושת החדשה של ליברפול. אוהדים אף צעקו לעברו: "תדאג לכך שנראה אותך עם אותה חולצה שנה הבאה". השחקן נראה לא בנוח עם הסיטואציה והתמונות על גבי העיתונים בממלכה הדגישו זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי