לא סומכים על מיניולה? ליברפול רוצה את פטר צ'ך

צ'ך. ילבש אדום?
צ'ך. ילבש אדום? | צילום: Gettyimages

האדומים יפנו לצ'לסי במטרה לשאול את השוער שאיבד את מקומו בהרכב

(גודל טקסט)

העיתון 'הסאן' פירסם היום, כי ליברפול פנתה לצ'לסי במטרה לשאול ממנה את פטר צ'ך לעונה אחת תמורת 7.5 מיליון ליש"ט הכולל השאלה במיליון ושכר שבועי של 125 אלף ליש"ט. ברנדן רוג'רס סבור שצ'ך אמור להיות האיש שלו שיסגור את הדליפה בהגנה של ליברפול. ניתן לומר שזה לא פייר כלפי השוער הבלגי סיימון מיניולה שבמשחקים האחרונים לפחות גילה יכולת טובה.

 

הבעיה היחידה שנראית לעין כרגע היא האם משפחתו והשוער יסתגלו למגורים בליברפול אחרי חיים בלונדון, ולכן הקבוצה הציעה לו להגיע בהשאלה כדי לבדוק את העונה הראשונה. צ'ך כבר בן 32, אבל זה גיל טוב לשוער והוא יכול להישאר בליברפול עוד שנים אחדות. חוזהו בצ'לסי מסתיים בקיץ 2016, גם ארסנל, סאותהמ'פטון פ.ס.ז' וריאל מדריד עוקבים אחרי החלטת השוער.

 

ליברפול תשחק מחר נגד אסטון וילה בוומבלי בחצי גמר הגביע האנגלי. ברנדן רוגרס אמר שסטיבן ג'רארד מוכן למשחק ועשוי לשחק אחרי היעדרות של חודש אחרי שהורחק נגד מנצ'סטר יונייטד. "היה לנו משחק ביום שני במועדון והוא בהחלט שיחק. הוא שחקן מדהים".

 

בתוך כך רוג'רס יצא נגד הגולשים ברשתות החברתיות שפגעו במאריו באלוטלי. תנועת "קיק אי אאוט" נגד אפליות גזענות, מין ודת בכדורגל האנגלי העלתה נתונים לפיהם באלוטלי הוא השחקן שספג הכי הרבה העלבות ברשתות החברתיות ורוג'רס אמר: "אני בהלם מזה. הודעה אחת מעליבה היא הודעה אחת יותר מדי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי