צפו ביובנטוס מפסידה בדרבי אחרי 20 שנה

מוראטי מטורינו חוגג על יובה. כמו זכייה באליפות
מוראטי מטורינו חוגג על יובה. כמו זכייה באליפות | צילום: GettyImages

דרמיאן וקוואליארלה כבשו ב-1:2 של טורינו על הגברת הזקנה לה כבש פירלו

(גודל טקסט)

עשרים שנה עברו מאז שטורינו ניצחה בדרבי את יובנטוס. ודווקא בעונה בה הגברת הזקנה עושה את דרכה בקלות לעבר אליפות רביעית ברציפות, הפתיעה הערב הקבוצה הקטנה של העיר האיטלקית עם 1:2 לאחר פיגור של 1:0 במחצית, במסגרת המחזור ה-32 בסריה אה.

 

האמת היא שהנתון הזה קצת משקר. בעוד יובה הוכתרה מאז שמונה פעמים כאלופת איטליה, נדדה טורינו בין הסריה א' לסריה ב'. המעניין הוא שבאותה עונה ד'אז, 1994/95 ה"איל טורו" ניצחו פעמיים את הגברת הזקנה (1:2 ו-2:3) אבל סיימו רק במקום ה-11, בעוד היריבה סיימה ראשונה.

 

מאסימו אלגרי, מאמן יובה, צריך להיות מודאג מהתנודות של שחקניו. העלייה לחצי הגמר הצ'מפיונס מצד אחד, שני הפסדי ליגה בשלושה משחקים מנגד. גם שער השוויון של דרמיאן חשף חור לא אופייני בהגנת הברזל שלה.

 

קוואליארלה. כבש את שער הניצחון (Gettyimages)

 

מהלך המשחק

 

דקה 35

0:1 ליובה – פירלו סובב כדור חופשי מ-20 מ' לרשת הגבוהה.

דקה 45

1:1 – דרמיאן התקדם לעבר הרחבה, הכדור ברח לו אבל להתפעת כולם קשר טורינו היה הראשון להשתלט עליו ולבעוט אותו לרשת.

דקה 57

1:2 לטורינו – מתפרצת של המארחת, דאבל פאס בין דרמיאן לקוואליירלה הסתיים בבעיטה של האחרון, אקס יובה, לרשת.

 

רק תיקו ללאציו

 

הפסד לטורינו אפילו לא תרם לצמצום הפער בצמרת, לאחר שלאציו השנייה בטבלה ערב המחזור ה-32 סיימה רק בתיקו  1:1 בבית עם קייבו. קלוזה כבש למארחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פאלוצ'י השווה בדקה ה-76.

 

אטאלנטה מהמקום ה-17, אחד מעל הקו האדום, סיימה רק בתיקו 2:2 עם אמפולי, אבל צ'זנה, המדורגת מתחתיה, לא ניצלה זאת והפסידה 3:1 בחוץ לגנואה.

 

 חרמן דניס העניק את הנקודה היקרה לאטאלנטה בשער בתוספת הזמן של המשחק. ספונארה (41) ומקארונה (63) העלו את האורחים פעמיים ליתרון, גומס (43) השווה זמנית. צז'נה ספגה מרגלי ברטולוצ'י (38), פארוטי (45 3) ופאוולטי (53). קארבונרו (69) רק המתיק.

 

צמד של לוקה טוני הוותיק בדקות 63 ו-71 סייע לוורונה לנצח 2:3 את סאסולו. במשחק נ וסף: פארמה – פאלרמו 0:1.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי