יחזור ללונדון? טוטנהאם סימנה את סלאח

סלאח. ישוב ללונדון?
סלאח. ישוב ללונדון? | צילום: GettyImages

הספרס בעקבות המצרי מפיורנטינה, ששייך למעשה לצ'לסי. ועל מי כועס נסארי?

(גודל טקסט)

טוטנהאם תארח היום (ראשון) את מנצ'סטר סיטי בווייט הארט ליין. לסיטי יש הזדמנות טובה לברוח מארסנל להפרש שלוש נקודות עד שזו תשחק מחר בין האל סיטי לארסנל (חי בספורט1 החל מ-17:50). 

 

רשת ESPN פרסמה שטוטנהאם רוצה את מוחמד סאלח מפיורנטינה. הכוכב שייך למעשה לצ'לסי. לפני שסאלח עבר לצ'לסי רצתה בו טוטנהאם, אבל היו שמועות שהוא לא רוצה לעבור למועדון הנחשב המזוהה כיהודי. צ'לסי רכשה אותו ב-12 מיליון ליש"ט בינואר ב-2014, אבל מוריניו לא נתן לו מספיק הזדמנויות. בפיורנטינה הוא היה העונה כוכב, אם כי לא כבש מאז ה-4 באפריל. סאלח מושאל לעונה וחצי בפיורנטינה ויש לו עוד שנה אצל הסגולים, אבל טוטנהאם רוצה את השחקן ומוכנה להתחרות בפיורנטינה שרוצה גם לרכוש אותו.

 

 

בנושא אחר, במשחק בין סיטי לטוטנהאם יהיה עימות בין סמיר נאסרי להוגו לוריס, שני שחקנים ששיחקו בעבר ביחד בנבחרת צרפת. נאסרי מאשים את לוריס בכך שהוא עשה לובי כדי להעיף אותו מהנבחרת. לקראת המשחק אמר קשר סיטי: "אולי לא אלחץ את ידו, כי אין עשן ללא אש". המשחק האחרון של נאסרי בנבחרת צרפת היא לפני 18 חודשים כאשר הפסידה במשחק הראשון לאוקראינה בפלייאוף למונדיאל 2014. דידייה דשאן העיף את נאסרי מהנבחרת לקראת הגומלין של אותו פלייאוף ונאסרי טען שלוריס היה אחראי לכך.

 

לנאסרי יש היסטוריה של התעלמות משחקנים שלא לחץ את ידם. זה קרה לו עם וויליאם גאלאס שהאשים אותו בכך שישב בכיסא של תיירי הנרי באוטובוס של הנבחרת ב-2008. כשנאסרי שיחק בארסנל השניים לא לחצו ידיים. נאסרי הוסיף: "בעבר שאלתי את לוריס אם הוא דאג לניפוי שלי מהנבחרת, אבל הוא אמר לא ולא הסביר לי יותר שום דבר, אבל עיתונאי אישר לי שהוא הלך לדבר עם המאמן דידייה דשאן. התקשרתי לאחר מכן ללוריס והוא הכחיש".

 

נאסר צ'אדלי מטוטנהאם שכבש כבר 10 שערים העונה בטוטנהאם סיפר שווינסנט קומפאני בלם מנצ'סטר סיטי וחברו לנבחרת בלגיה הזניק את הקריירה שלו העונה. "שאלתי אותו אם הוא מכיר דיאטן טוב והוא המליץ לי על אחד ומאז אני בקו עלייה. הגעתי לשם והטיפול הביא לי רגיעה ויכולת נפלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי