בלוג העברות: מאורו איקרדי לריאל מדריד?

איקרדי. גם צ'לסי מעוניינת בו
איקרדי. גם צ'לסי מעוניינת בו | צילום: GettyImages

במקביל, פ.ס.ז' רוצה לרכוש את פטריק אמריק אובמיאנג, חלוץ דורטמונד

(גודל טקסט)

בראשון ביולי יפתח חלון ההעברות באופן רשמי, ועד אז העניינים רק מתחממים. בלוג ההעברות של ספורט1 מרכז עבורכם את מיטב השמועות, המגעים וההחתמות.

 

אז מה יש לנו בשבילכם הבוקר? אינטר מתפרקת מנכסיה וגם קרלוס באקה והמחליף את רומן ויידנפלר בדורטמונד.

 

 

18:00

פאריס סן ז'רמן רוצה לרכוש את פטריק אמריק אובמיאנג חלוץ דורטמונד תמורת 25 מיליון יורו. כך פרסם השבועון 'פראנס פוטבול'. שחקן נבחרת גאבון אמור לעזוב את הקבוצה אחרי עזיבת יורגן קלופ. האם זה הפיתרון של אלופת צרפת לעזיבתו הצפויה של זלאטן? הכוכב השבדי התבטא היום ואמר: "יש לי חוזה לעונה נוספת, אין לי כוונה לעזוב כרגע, אבל הכל יכול להשתנות ברגע".  ניוקאסל מציעה לווסטהאם יונייטד להחזיר אליה את החלוץ אנדי קארול בן ה-26 שחתום אצל הפטישים עד 2019. בסט. ג'יימס פארק רוצים להחזיר את החלוץ שנמכר ב-35 מיליון ליש"ט לליברפול ובגלל פציעותיו הרבות מציעים לו חוזה – שכר לפי כמה משחקים שישחק. 

 

ולנסיה החתימה עד 2019 את רודריגו מורנו מבנפיקה שהיה מושאל העונה. לפי ידיעות העטלפים יסכימו למכור את הבלם הארגנטיני ניקלאס אוטמנדי למנצ'סטר יונייטד בעסקת חליפין שתכלול את רובין ואן פרסי.  חוסה אנטוניו רייס חידש את חוזהו בסביליה לשנתיים. השחקן הוותיק כבר בן 33. סביליה רוצה לרכוש את רנה קארין הצעיר מסלובניה ששיחק השנה כמושאל מאינטר בחוד קורדובה שירדה ליגה.

 

מארק וורברטון מנג'ר ברנטפורד בעונה שעברה הוחתם כמנג'ר גלזגו ריינג'רס בעונה הקרובה. רפאל ואן דר וארט עבר בדיקות רפואיות לקראת צירופו לבטיס סביליה.

 

11:33

ריאל מדריד רוצה את מאורו איקרדי. אמנם חלוצה של אינטר חתם בקבוצתו האיטלקית עד 2019, אבל שורה ארוכה של קבוצות רוצה בו כמו צ'לסי ואתלטיקו מדריד. בריאל חוששים שסרחיו אגוארו לא יגיע ורואים באיקרדי, שכבש בעונה שחלפה 27 שערים ב-48 משחקים בכל המסגרות, את מחליפו.

11:18

"הסאן" מפרסם היום, כי לואיס ואן חאל מוכן לשלם 30 מיליון ליש"ט על קשר לאציו הברזילאי פליפה אנדרסון שהיה תגלית העונה בסרייה A עם 10 שערים העונה. הברזילאי חתם על חוזה חדש עד 2020 בלאציו, אבל ייתכן שישנה דעתו ויסכים לעזוב. אדווין ואן דר סאר קרא לאוהדי יונייטד להירגע ולא להתבאס אם דויד דה חאה יעזוב: "לכל שחקן יש מחליף". ה-"דיילי מירור" טוען שרובין ואן פרסי רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד ומוכן להילחם על מעמדו.

11:02 

העיתון רקורד פרסם שרדמאל פלקאו סגר בצ'לסי ויוצג בקרוב בקבוצה. כל הפרטים נסגרו בשבת בערב. החלוץ ככל הנראה יושאל ממונאקו לבלוז שתקבל את האופציה לרכוש את הקולומביאני בתום העונה, אותה האופציה שהייתה למנצ'סטר יונייטד.

קרלוס באקה חלוץ סביליה שהיה מבוקש בארסנל וביונייטד רוצה לשחק ברומא. הג'יאלורוסי גם רוצים את הצמד של גנואה יאגו פאלקה חלוץ ספרדי (13 שערים ו-5 בישולים עונה שעברה) שהגיע מטוטנהאם תמורת 2 מיליון יורו שנה שעברה ואת אנדראה ברטולצ'י קשר בן 24. 

ליברפול סיכמה את החתמתו של מתיאו קובאצ'ביץ' קשרה הקרואטי של אינטר ונותר רק להודיע על העיסקה.

שוערה השווייצרי של פרייבורג רומן בורקי חתם לארבע שנים בדורטמונד ששילמה עליו 4.5 מיליון יורו. הוא שיחק גם פעמיים בנבחרת שוויייץ.  

אחרי שמילאן הבטיחה כנראה את החתמת ג'קסון מרטינס חלוץ פורטו ב-35 מיליון יורו היא מנסה לרכוש את קשר אתלטיקו מדריד ארדה טוראן. כך טוען הבוקר העיתון 'אס'. יש לו חוזה לעוד שנתיים ובעיף השחרור שלו מהקבוצה 41 מיליון יורו. 

סינישה מיכאלוביץ' הסרבי אמר, כי הוא יוצג כמאמן מילאן בתוך שבועיים. למאמן ספמדוריה לשעבר הובטח קתציב רכש של 150 מיליון יורו. 

פרננדו יורנטה חלוץ יובנטוס שעשוי לעזוב מועמד לסביליה. אנדוני איראולה מגן אתלטיק בילבאו מועמד לעבור ל-MLS לניו יורק סיטי פ.צ. הוא עשוי לשחק עם דויד וייה. 

ג'רארד דאולפאו במו"מ עם אברטון כדי לחזור לקבוצה בה שיחק לפני שנתיים. הוא עשוי להימכר ב-4 מיליון יורו. 

ארמין פה מונה למאמנה של איינטרכט פרנקפורט לקדנציה שנייה במועדון. פה שחתם לשנתיים, החליף את תומאס שtף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי