הבריז למילאן, דיווח: מרטינס סגר באתלטיקו

מרטינס. הבריז למילאן ברגע האחרון
מרטינס. הבריז למילאן ברגע האחרון | צילום: AFP

הקולצ'ונרוס הקדימו את הרוסונרי: הקולומביאני יחתום ל-4 שנים במדריד

(גודל טקסט)

חלון ההעברות רבותיי, הנושא החם בקיץ. האם מדובר בהברזת השנה? נדמה כי מילאן איבדה את אחת המטרות הראשיות שלה הקיץ.

 

העיתון 'אס' מדווח  שעסקת העברת ג'קסון מרטינס מפורטו לאתלטיקו מדריד היא סופית והוא לא ישחק בעונה הבאה במילאן אלא במדי הקולצ'ונרוס. לפי הידיעה אתלטיקו מכרה את מאריו מנדזוקיץ' ב-18 מיליון יורו כדי לממן את עיקת מרטינס המשחק במדי קולומביה בקופה אמריקה.

 

 

ה'רוחיבלאנקוס' כבר סיכמו עם מרטינס לארבע שנים והם יפעילו את סעיף השחרור שלו בסך 35 מיליון יורו מיד בימים הקרובים. לפי הידיעה 32 מיליון יורו יועברו מיידית לפורטו ועוד שלושה מיליון לפי הסכם. שני המועדונים עסוקים בסיום פרטי ההסכם על ההעברה.

 

מרטינס רצה לשחק מלכתחילה בספרד, אבל הסכים לשקול לעבור למילאן. הוא לא היה מרוצה לגמרי מהשכר שהוצע לו ובסופו של דבר לא חתם על החוזה במילאן וטען שיחליט אחרי הקופה אמריקה. כעת ברור שהוא יחזק עונה הבאה את ההתקפה של דייגו סימאונה. באתלטיקו רצו תחילה את קרלוס טבס, אבל הבינו שהוא רוצה לחזור לבוקה ג'וניורס.

 

לאתלטיקו תהיה שלישיית חוד מעולה עם לוסיאנו וייטו שאמור לחתום בקבוצה ואנטואן גרייזמן. מרטינס חזק פיזית, טוב באוויר ומהיר מאוד. הוא כבש העונה 32 שערים (21 בליגה) בכל המסגרות ב-42 משחקים. בקופה אמריקה הוא שיחק עד כה 8 דקות בלבד.

 


מרטינס. בחר בסימאונה (AFP)

 

במקביל, מילאן כנראה ויתרה על מרטינס ולפי ה'גאזטה דלו ספורט' רוצה כעת את קרלוס באקה מסביליה שהיה כבר בדרך לרומא. גם לואיס אדריאנו חלוצה הברזילאי של שחטיור דונייצק על הכוונת של מילאן אם באקה יסרב.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי