רולאנד דושטאלה מכר את סטנדארד ליאז'

דושטאלה. עידן חדש בליאז'
דושטאלה. עידן חדש בליאז' | צילום: Gettyimages

הבעלים רמז שימשיך להחזיק את קבוצותיו האחרות באירופה: "אשאר בכדורגל"

(גודל טקסט)

תם עידן רולאנד דושטלה בסטנדרד ליאז'. הבעלים שהביא את גיא לוזון לקבוצה לפני שנתיים ומחזיק גם בצ'רלטון אתלטיק אותה מאמן הישראלי כעת, בנוסף לקבוצות אחרות באירופה, החליט למכור את הקבוצה הבלגית לברונו ונאנזי, שיחזיק ב-99.9 אחוז מהמניות.

 

ונאנזי, שהיה סגן הנשיא מאז נובמבר שעבר, החל לרכוש מניות של הקבוצה כבר ב-2011 והיום השלים את "השתלטותו" על ליאז'. דושטלה רכש את הקבוצה ב-41 מיליון יורו, אבל לא פורסם בכמה מכר את הקבוצה.

 

 

לא ברור כעת מה יקרה עם צ'רלטון אתלטיק והאם דושטלה ימשיך להחזיק בה למרות שטען כי "אשאר בכדורגל, כי יש לי קבוצות אחרות". ייתכן שאת הכסף שיקבל הנשיא הוא ישקיע בקבוצה כמו צ'רלטון, שזקוקה לרכש טוב כדי לעלות ליגה.

 

"איכות החיים חשובה לי", אמר דושטלה, "נותרו לי לפי החשבון עוד 350 שבועות לחיות בבריאות טובה. הרגשתי שקשה לי מול האוהדים של הקבוצה שלא אהבו את מי שאני ממנה כמאמן. הייתי חייב למצוא פיתרון ומצאתי אותו. הקבוצה תהיה בידיים של בן אדם שהוא בוטח בו לחלוטין. יש לו ראייה טובה לגבי העתיד".

 

ונאנזי אמר שבתוכניות שלו להקים מועדוני אוהדים כמו של ברצלונה בתוך 3-5 שנים. "כל השחקנים ואנשי ההנהלה בוטחים בי", אמר. הוא גם ציין שהתוכניות שלו כוללות בין היתר את חיזוק אקדמיית הכדורגל של הקבוצה ושיפוץ האיצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי