"צריך להוריד את אינטר ליגה על מה שהיא עושה"

סלאח. למוסלמי אדוק הכסף לא חשוב
סלאח. למוסלמי אדוק הכסף לא חשוב | צילום: Gettyimages

בפיורנטינה זועמים על רצונו של מוחמד סלאח לעזוב. האימאם רוצה להתערב

(גודל טקסט)

מוחמד סלאח. המלפפון הכי חם של העונה באיטליה, רוצה לעזוב את פיורנטינה בה היה אמור לשחק בעונה הבאה (הושאל בחלון ההעברות של ינואר לעונה וחצי מצ'לסי) ולשחק באינטר המעוניינות בו. הנראזורי הציעו לצ'לסי 20 מיליון יורו על הקשר המצרי שהבריק בפיורנטינה וחתום על חוזה בבלוז עד 2020. גם יובנטוס מגששת.

בינתיים העניק לו ה"גאזטה דלו ספורט" את הכותרת "סלאח נגד כולם". פיורנטינה טוענת שהיא תפנה לבית המשפט נגד ההחלטה של סלאח וסגן נשיא שלה, פאולו פאנרל, זעם ברשת על העובדה שמפתים שחקן תחת חוזה וצייץ: "צריך להוריד את אינטר ליגה על מה שהיא עושה".

 

עוד צייץ תלונה ומיען אותה לוועדה האולימפית של איטליה CONI שאחראית על כל הספורט האיטלקי. בפיורנטינה טוענים עוד שנשיא אופ"א, מישל פלאטיני, מודע למעשים של אינטר וחייב להעניש אותה

"אנחנו כבר לא יכולים לסבול את העובדה שחתימות על חוזים וחוקים נחשבות לכלום", צייץ פאנרל, "אם קבוצות הכדורגל היו תומכות בקיום החוקים אינטר היתה כבר יורדת מזמן. באיזה כסף הנראזורי רוכשים שחקנים? בכסף חשוד שמגיע מאיי קיימן ואף אחד לאי יודע מה מקורו?".

כדי לממן את עסקת סלאח מצ'לסי, רוצה אינטר למכור את שרדאן שאקירי לסטוק סיטי ב-17 מיליון יורו, אבל הקשר השוויצרי מסרב לעזוב וייפגש היום עם המאמן רוברטו מנצ'יני.

האימאם של פירנצה, אזדין אילזיר, שהיה בקשרים עם סלאח אמר ל"גזאטה" שאינטר משגעת את הקשר המצרי. אילזיר פגש בסלאח לאחרונה עם סיום העונה באיטליה: "מוחמד אף פעם לא רצה לעזוב את הקבוצה או את העיר. הוא דתי אדוק ומי שמאמין באיסלם, הכסף לא הכי חשוב. ניסיתי להתקשר אליו, אבל הנייד שלו מנותק ללא הרף".

האימאם אילזיר. "סלאח אף פעם לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב"

במסגד המקומי של פירנצה יש קהילה מצרית לא קטנה שבאה להתפלל. "היינו מאוד קרובים לסלאח. מעבר לכך שהוא כישרון כדורגל הוא בחור נחמד וצנוע ומקצוען אמיתי", אמרו המתפללים לעיתון "קוריירה פלורנטינו", "חבל שאוהדיה המוסלמים של פיורנטינה יאבדו את סלאח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי