יובנטוס תציע 50 מיליון ליש"ט על ראחים סטרלינג

סטרלינג. יכבד את חוזהו או שיעזוב את אנפילד?
סטרלינג. יכבד את חוזהו או שיעזוב את אנפילד? | צילום: Gettyimages

"הגברת הזקנה" צפויה להכניס סכום גדול ממכירת פוגבה וסימנה כוכב חדש

(גודל טקסט)

ליברפול תעבור רעידת אדמה בקיץ הקרוב, כאשר לפי המסתמן כעשרה שחקנים צפוייים לעזוב בתום העונה המאכזבת ובהם גם ראחים סטרלינג.

 

ה'סאן' הלונדוני כתב הבוקר כי "הגברת הזקנה", יובנטוס, מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט על הקשר האנגלי הצעיר והצטרפה למירוץ על שירותיו שכולל גם את צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן וריאל מדריד. 

כאמור, בעקבות הכישלון של ליברפול השנה לא פחות מעשרה שחקנים עשויים לעזוב את ליברפול הקיץ ובהם סטרלינג, גלן ג'ונסון, מרטין שקרטל (יש לו הצעה מוולפסבורג), סטיבן ג'רארד שכבר חתם בארה"ב (ל.א גאלאקסי), קולו טורה, מריו באלוטלי (ליברפול רצה להיפטר משכר של 90 אלף ליש"ט שהוא מרוויח לשבוע), חאבי מנקיו (חוזר אחרי השאלה לאתלטיקו מדריד), פאביו בוריני, ריקי למברט וחוסה אנריקה שמסיים חוזה. 

באשר לסטרלינג, האיטלקים טוענים שיש להם את הכסף והשרירים להקדים קבוצות אחרות באירופה, זאת גם לנוכח ההשערה שהם ימכרו את פול פוגבה לריאל מדריד, ברצלונה או פ.ס.ז' וייתכן שגם צ'לסי או מנצ'סטר סיטי יצליחו לבצע מחטף. 

מכירתו של הצרפתי תכניס ליובה 75 מיליון ליש"ט, שינוצלו כולם לרכש. הם נחושים להביא שם גדול עם עתיד. את פוגבה הביאו בחינם ממנצ'סטר יונייטד, על סטרלינג יצרכו לשלם. 

סטרלינג הצהיר לא מכבר שירצה לעבור לקבוצה שזוכה בתארים ויש לו חוזה עד 2017 בליברפול, אבל הוא מרוויח רק 35 אלף ליש"ט לשבוע.

פוגבה. מכירתו תאפשר ליובנטוס לרכוש שם גדול (Gettyimages)

סוכניו של האנגלי מסיימים את החוזה שלהם איתו ורוצים להוציא את המקסימום מעסקה עוד השנה. לכן הם גם שיכנעו את סטרלינג לסרב להצעה של שכר שבועי בסך 100 אלף ליש"ט ורוצים לקבל נתח שמן מדמי ההעברה. בליברפול לא רוצים להכריח שחקן ממורמר להישאר בקבוצה ומוכנים למכור אותו כדי לממן רכישות חדשות שיהיו (כך הם מקווים), מועילות יותר מאלה של העונה האחרונה. 

בניגוד לסטרלינג, מדווח הבוקר שג'ורדן הנדרסון סגר על חוזהו החדש בקבוצה לחמש שנים הבאות עד 2021 (חוזהו מסתיים בקיץ 2016) והוא ירוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע. הוא נרכש מסנדרלנד ב-2011 תמורת 16 מיליון ליש"ט ויקבל גם את סרט הקפטן שנה הבאה במקום סטיבן ג'רארד שעוזב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי