דה ברוינה הדליק את באיירן, גאייטן ליונייטד?

דה ברוינה. חולם על קרם בוואריה
דה ברוינה. חולם על קרם בוואריה | צילום: Gettyimages

שוק ההעברות מתחמם: הבלגי רומז על עתידו וגם: ריאל ירדה מרויס

(גודל טקסט)

ככל שעוברים הימים לתוך פגרת הקיץ, כך חלון ההעברות צובר תאוצה והשמועות וההחתמות יחד עימו.

 

*העיתון הפורטוגלי 'אה בולה' דיווח כי מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה הכי פעילה בשוק ההעברות כיום סיכמה על החתמת קשרה הארגנטיני של בנפיקה, ניקולאס גאייטן ותשלם עבורו 30 מיליון יורו. לפי העיתון העסקה תיסגר אחרי גמר הגביע הפורטוגלי.  גאיטן הציג יכולת נהדרת העונה ויהיה תוספת חשובה ליונייטד בקישור, אבל יש גם אזהרה לגביו. עד כה הארגנטינאים מתקשים להתאקלם ביונייטד מלבד קרלוס טבס שעשה זאת. לפי העיתון נותרו רק כמה צעדים להשלמת העסקה. ה'דיילי מירור' כתב הבוקר שלואי ואן חאל הבהיר להנהלת מנצ'סטר יונייטד, כי אם המועדון רוצה לרוץ לאליפות שנה הבאה הוא יהיה חייב לשלוף שוב כ-150 מיליון ליש"ט לרכש.

 

 

*ריאל מדריד החליטה שלא תנסה לרכוש הקיץ את מרקו רויס מבורוסיה דורטמונד. כך דווח ברדיו 'אונדה סרו'. לטענת הקבוצה אין להם צורך מקצועי במרקו רויס שהאריך את חוזהו בדורטמונד עד 2019. כידוע, פלורנטינו פרס מעוניין להנחית כוכב בסדר גודל עולמי זלאטן איברהימוביץ', קון אגוארו ופול פוגבה הם המועמדים ואף אחד לא ירים גבה אם הנשיא יכניס את היד לכיס, וינחית את אחד מהם בסנטיאגו ברנבאו כשהשבדי הוא המועמד המועדף על פרס שמוכן להשקיע כ-90 מיליון יורו בעסקה שתעביר אותו לריאל מדריד.

 

פרס הולך בכל הכוח על זלאטן (Gettyimages)

 

*קווין דה ברוינה התראיין בגרמניה והתייחס לעתידו בוולפסבורג ועל כך שבאיירן מינכן רוצה אותו ואמר: "אם הבווארים מעוניינים בי שידברו עם וולפסבורג". הזאבים טוענים שהוא לא למכירה, אבל הבלגי הזמין את באיירן לגשש ופתח להם שביב של תקווה. בראיון ל'בילד' אמר: "כל מה שאני יודע על מועדונים שרוצים בי זה מהעיתונות. אף אחד לא פנה אלי. שידברו עם המועדון אם הם רוצים בי".

 


גאייטן בדרך לאולד טראפורד (שער ה'אה-בולה')

 

*פאביניו, המגן הורסטילי של מונאקו הוא המועמד המוביל של ברצלונה להחליף את דני אלבס. המגן שייך למעשה לריו אבה הפורטוגלית, המחזיקה 50 אחוז מהכרטיס שלו והחצי השני מוחזק על ידי הקבוצה הברזילאית פלומיננזה. מייצג אותו ז'ורז' מנדש שהוא גם הבעלים שלו (בצורה כלשהי).

 

*סלאבן ביליץ' הוא המועמד המוביל להיות מנג'ר ווסטהאם יונייטד. ביליץ' כיכב בעבר כשחקן במדי הפטישים ואחרי שעזב את בשקיטאש, בה אימן בשנתיים האחרונות עלה שמו כמועדף. דמבה בה ששיחק תחת ביליץ' בבשיקטאש אמר: "ביליץ' יהיה מנג'ר אידיאלי עבור ווסטהאם".

 

 

 

*קיקה סאנצ'ס פלוס אמור להיות המנג'ר החמישי של ווטפורד בתוך 268 יום. המנג'ר שהעלה את הצרעות לפרמיירליג, סלאבישה יוקנוביץ', דרש חוזה לשלוש שנים ומשכורת שנתית של 1.2 מיליון ליש"ט.

 

*לסטר סיטי מעוניינת בחלוץ מנצ'סטר סיטי, אדין דז'קו שעשוי להימכר הקיץ. הקבוצה רוצה למכור את דיוויד נוג'נט ולשדרג את ההתקפה שלה כאשר דז'קו ישחק לצידו של אוזו'אה. לא ברור האם הבוסני רואה בלסטר קבוצה ראויה למעמדו.

 

*ניוקאסל שכונתה בשלב מסוים "הקבוצה הצרפתית של הפרמייר ליג" בגלל שרוב שחקניה הגיעו מהמדינה השכנה, החליטה לשנות כיוון לשחקנים מהאי הבריטי. צ'רלי אוסטין (ק.פ.ר), פטריק במפורד (מושאל מצ'לסי למידלסברו) הם חלק מהשחקנים שמבוקשים בקבוצה. גם ג'יימס צ'סטר מהאל סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי