בלוג העברות: אקסל ויטסל בדרך ליובנטוס

ויטסל. בדרך לטורינו
ויטסל. בדרך לטורינו | צילום: Gettyimages

וגם: קסיאס מבוקש בטוריה, גונדוגאן במו"מ עם ברצלונה ויונייטד בעקבות באקה

(גודל טקסט)

העונה של מרבית הקבוצות הסתיימה והמשמעות היא שחלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות מסתיימות, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק

 

בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

 

21:00

קשר זניט, אקסל ויטסל הבלגי, בדרך ליובנטוס אחרי שהודיע שיעזוב את קבוצתו. נותרו לו שנתיים בחוזה שלו ברוסיה, אבל השחקן בן ה-26 אמר לרדיו קאפיטל הבלגי שהוא רוצה לשנות אווירה ולשחק באחת הליגות הגדולות יותר באירופה. "אני יודע שיש דיבורים על כך ואני חולם לשחק בקבוצה בה הופיעו כוכבים גדולים כמו פאבל נדבד וזינאדין זידאן".

 

ויטסל. רוצה לשחק בקבוצה של נדבד וזידאן (Gettyimages)

 

אנדרה פייר ז'יניאק כוכב מארסיי הצהיר שהוא לא משוכנע שיישאר. הוא מעניין קבוצות כמו ארסנל וליברפול. הוא קיבל הצעה של דינאמו מוסקבה לשכר של 3.5 מיליון ליש"ט לעונה. גאלטסראיי וליון מעוניינות בו גם

 

גונסלו היגוואין החל במו"מ עם ארסנל לאחר שהוא צפוי לעזוב את נאפולי. מחירו עשוי להיות 40 מיליון יורו בתוך כך, המגן השמאלי של התותחנים, נאצ'ו מונריאל, מעונין להישאר. זאת למרות שאתלטיק בילבאו רצתה אותו. "יש לי חוזה לעוד עונה בארסנל ואני רוצה למשש אותו. אם הבוס שלי רוצה אותי אשאר", אמר.

 

היגוואין. בקרוב תותחן? (Gettyimages)

 

דימיטר ברבטוב עזב רשמית את מונאקו אחרי שקיבל שבחים מיו"ר הקבוצה ואדים ואסלייב. "הוא הראה מקצועיות גדולה וכישרון גדול. הוא ללא ספק אחד החלוצים הטובים ששיחקו אצלנו", אמר ואסילייב

 

ג'ייסון דנייר בן ה-19 שחקן נבחרת בלגיה שהיה מושאל לסלטיק העונה ממנצ'סטר סיטי חוזר לאיתיחאד אחרי שהצטיין העונה בסקוטלנד.

 

דניאל אוסבלדו חוזר מההשאלה שלו לבוקה ג'וניורס שהחליטה לא להאריך את חוזהו. הוא נכשל ברומא, אינטר ויובנטוס.

 

מרקו ואן חינקל שהיה מושאל מצ'לסי למילאן יחזור לסטמפורד ברידג'.

 

פאביו בוריני מליברפול יצטרף ללאציו. מאמנה סטפנו פיולי סבור שהוא יכול לחזור לכושר טוב בסרייה א'.

 

14:47

בשיקטאש הטורקית רוצה לצרף את איקר קסיאס, שבשנה הבאה עשוי להילחם על מקומו בהרכב ריאל מדריד אם דויד דה חאה יגיע למועדון. השוער צפוי לקיים בימים הקרובים שיחה עם רפא בניטס כדי לדעת מה מעמדו בקבוצה. הטורקים כבר יצרו קשר עם קסיאס, אך הוא הביע את רצונו להישאר בריאל מדריד עד סוף הקריירה.

 

קאסימיירו. בניטס מתעקש (gettyimages)

 

עוד בריאל מדריד. הבלאנקוס לא רוצים למכור את קאסימיירו לפורטו ומתעקשים להחזיר אותו הביתה אחרי עונת השאלה אחת בלבד. פורטו יכולה לרכוש אותו ב-7.5 מיליון יורו, כך פרסם היום העיתון הפורטוגלי 'או ז'וגו', אבל רפא בניטס דרש להחזיר את השחקן. 

 

ג'ורדי אלבה חידש את החוזה שלו בברצלונה עד 2020. הספרדי הגיע למועדון לפני שלוש שנים מולנסיה והפך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה. עד עכשיו הוא רשם 115 משחקים בברסה. סעיף השחרור שלו עומד על 150 מיליון יורו. 

13:52

רומולו לוקאקו מדאיג את אוהדי אברטון לאחר שפרסם הודעה שהוא רוצה שינוי. "אני רוצה לזכות בתארים. אני רוצה לדעת איך זה לשחק במשחקים הגדולים באירופה. אני רק בן 22 והגיע הזמן שלי לנסות לזכות בתארים", כתב הבלגי.

 

 

 

Welcome Boyata #celtic

A photo posted by Celtic Football Club (@celticfc_67) on

 

זכריה באקלי מאיינדהובן עשוי לחתום בולנסיה. הקשר אמר שתוך עשרה ימים יידע איפה ישחק. "החלטתי כבר ב-95 אחוז היכן אני רוצה לשחק, אבל מעדיף עוד לא לדבר על זה. חוזהו של הבלגי המוכשר בפ.ס.וו מסתיים החודש.

 

רוברטו קרלוס. גם הוא מגיע לקטאר (gettyimages)

 

רוברטו קרלוס חתם בקבוצת אל ערבי מקטאר. לדבריו של מגן ריאל מדריד לשעבר הקבוצה שלו רוצה לזכות העונה בתואר האליפות. הוא מחליף את האורוגוואי דניאל סראנו.

 

קריסטל פאלאס מעוניינת בעמנואל אדביור. חלוץ טוטנהאם. כך מפרסם ה'דיילי מייל'. אלן פארדיו מנג'ר הפאלאס מאמין שיוכל להחזיר את הקילר אינסטינקט לחלוץ הטוגולזי. טוטנהאם מוכנה להעביר את השחקן בחינם.

11:27

באיירן מינכן ירדה מאילקיי גונדוגאן מדורטמונד. הוא היה אמור לעבור אליה או לברצלונה (אם יסכים לחתום רק מינואר 2016). הסיבות לכך הן שבאיירן טוענת, כי אביו ואחיו של השחקן שהם סוכניו דורשים דרישות מוגזמות. גם היכולת החלשה שלו בגמר הגביע מול וולפסבורג שיכנעה את באיירן לרדת ממנו. עם זאת, כנראה שהשיבה האמיתית היא שהקשר הודה שהוא נמצא במו"מ עם הקאטלונים.

 

 

רפאל ואן דר וארט ההולנדי שעוזב את המבורג מבוקש בבטיס סביליה ובמלאגה המחפשת קשר יצירתי. ואן דר וארט בן ה-32 רוצה לשחק בספרד. סבו הוא ספרדי.

 

מנצ'סטר יונייטד (3) הוגו לוריס שוער טוטנהאם טען בראיון לל'אקיפ שאין לו סעיף שחרור מיוחד בחוזהו של 20 מיליון ליש"ט בלבד. העיתון פרסם שלוריס שלל אפשרות לעבור לפ.ס.ז', אבל לדברי העיתון הוא כן רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד אם יוצע לו. השוער אמר שיש בינו ליו"ר טוטנהאם דניאל לוי יחסי אמון מצוינים. הוא רמז שיש ביניהם הסכם בלתי כתוב לגבי האפשרות שיעזוב ליונייטד.

10:31

שוער בורוסיה דורטמונד רומן ויידנפלר צפוי לעזוב את הקבוצה אחרי שאיבד מקומו בהרכב הראשון. רומן בורקי שוער פרייבורג עשוי להחליפו ומחירו 4.5 מיליון יורו. הוא יתחרה עם האוסטרלי מיץ' לאגנרק על חולצת השוער הראשון בדורטמונד.

 

אנדראה ססטרמצ'וני שאימן בעבר את אינטר והעונה את אודינזה עזב את הקבוצה אחרי שהמועדון החליט לא לממש את האופציה לעונה נוספת. הקבוצה סיימה רק במקום ה-16 הכי גרוע שלה מאז עלתה לסרייה 95/96. כעת המאמן רשם כבר שני כישלונות באינטר ואודינזה.

 

אדנן. "גארת' בייל של אסיה" (gettyimages)

 

אודינזה החתימה את המגן העירקי הבינלאומי עלי אנדן בן ה-21 שיכול לשחק בכל תפקידי ההגנה. ב-2013 הוא נבחר לשחקן השנה הצעיר של אסיה.

 

וולטר זנגה יהיה מאמנה החדש של סמפדוריה אחרי שסיכם על כל התנאים בקבוצה. הוא יחליף את סנישה מיכאלוביץ' שצפוי לסכם בנאפולי.

09:34

האם ברנדן רוג'רס מליברפול עומד להיות מפוטר? הוא עומד להיפגש בתוך 48 שעות עם היו"ר טום וורנר שהוא מבעלי חברת "פנוויי" המחזיקה את הקבוצה ויצטרך לתת לו דו"ח על הכישלון של הקבוצה. בפגישה יהיה נוכח גם נציג ההנהלה מייק גורדון. הסיכוי שרוג'רס יישאר די גדול.

 

צ'לסי ממשיכה במו"מ עם מונאקו על רכישת או שאילת רדמאל פלקאו מהקבוצה ורוצה גם את כריסטיאן בנטקה. מחירו של פלקאו ירד מ-45 מיליון ליש"ט ל-25 מיליון בלבד.



פלקאו. ימשיך לשחק באנגליה? (gettyimages)
 

אברטון ואסטון וילה רוצות את טום קלברלי ממנצ'סטר יונייטד. ג'יימס מקארתי עשוי לעזוב את הטופיס בגלל שחוזהו לא שודרג. קשר הקבוצה הבלגי, קווין מיראלס, רוצה לעזוב לאתלטיקו מדריד או בורוסיה דורטמונד.

 

בנפיקה והלאס ורונה רוצות את בלם אנדרלכט בן ה-19 הרב מאתיס.

 

לוסיאנו וייטו החלוץ הארגנטיני המוכשר שהוזכר כמועמד להגיע לאתלטיקו מדריד אמר שהוא חושב רק על קבוצתו הנוכחית ויאריאל.


וייטו. חושב רק על ויאריאל (gettyimages)

08:54

מנצ'סטר יונייטד (1) לפי אתר ההעברות הספרדי (Fichajes) מעוניינת מנצ'סטר יונייטד בחלוץ סביליה הקולומביאני קרלוס באקה.

 

מנצ'סטר יונייטד (2) רוצה עדיין את בסטיאן שוויינשטייגר מבאיירן מינכן. אחרי שחברו לקבוצה תומאס מולר הודיע שלא יעזוב את באיירן שוקלים במנצ'סטר יונייטד ללכת בכל הכח על מורגן שניידרליין כפי שפורסם אתמול. יונייטד מציעה על קשר הסיינטס 20 מיליון ליש"ט. בסאות'המפטון הציעו לו שכר שבועי של 60 אלף ליש"ט, אבל הוא סירב.

 

באקה. סוף סוף יגיע למועדון גדול? (gettyimages)

 

סאות'המפטון שעשויה לאבד את מורגן שניידרליין רוצה במקומו את ג'ורדי קלאסי מפיינורד או קשר ליל אידריסה גואייה

08:40

בניוקאסל פוטרו מהקבוצה חונאס גוטיירס (שהיה חולה בסרטן והחלים) וריאן טיילור בשיחת טלפון אחת. ה'דיילי מייל' מקדיש להם את שער הספורט שלו ומכנה את ניוקאסל "קבוצה אכזרית ללא לב". המנג'ר ג'ון קארבר התקשר לריאן ואז אמר לו "תן לי רגע את גוטיירס….", ובישר לו את הבשורה. בתוך כך אמור סטיב מקלארן לקבל את הג'וב של מנג'ר ניוקאסל. 

 

הקשר הארגנטיני חביאר פאסטורה האריך חוזהו בפ.ס.ז' עד 2019 ואמר: "עוד יהיו דברים גדולים בפ.ס.ז'".

 

 

המגן דרק בויאטה ממנצ'סטר סיטי נרכש על ידי סלטיק ב-1.5 מיליון ליש"ט.

 

נשיא סביליה, חוסה קסטרו, אמר שהוא מקווה כי מאמנו יונאי אמרי המבוקש במילאן, נאפולי וקבוצות אחרות יכבד את חוזהו בסביליה ויישאר בקבוצה.

 

שחקן הכנף הברזילאי ננה ששוחרר מווסטהאם עשוי לעבור לווסט ברומיץ' אלביון. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי