ג'ון אושיי: "האמירות של ריימונד דומנק מגוחכות"

ג'ון אושיי. תקף את דומנק
ג'ון אושיי. תקף את דומנק | צילום: Gettyimages

הסערה סביב הכסף שקיבלה אירלנד מפיפ"א ממשיכה. המגן: "רצינו משחק חוזר"

(גודל טקסט)

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ונבחרת אירלנד ג'ון אושיי הגיב היום (שבת) בכעס לדבריו של רימונד דומנק לגבי הכסף שקיבלה ההתאחדות לכדורגל האירית מפיפ"א, כסף שנועד למנוע ממנה מלהגיש תלונה על נגיעת היד של תיירי הנרי במפגש בין אירלנד לצרפת במוקדמות מונדיאל 2010. כידוע, מאמן נבחרת צרפת לשעבר טען כי הסכום המדובר, שעומד על סך של חמישה מיליון יורו, היה צריך להגיע לשחקנים.   

  

"קל לריימונד דומנק להגיד שהכסף היה צריך להגיע לשחקנים, האמירות שלו מגוחכות", אמר אושיי. המגן, שמשחק היום בסנדרלנד, הוסיף: "אם היו שואלים את השחקנים מה הם רוצים, הם היו עונים שהם רוצים משחק חוזר. לא מדובר פה בעניין כספי, אלא בכך שתהיה לנו הזדמנות להגיע למונדיאל". בהמשך דבריו, הביע את דעתו על ההתאחדות האירית: "ההצהרה שלה הייתה מאוד ברורה ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז בשני המשחקים הקרובים שלנו". 

מנג'ר אירלנד, מרטין אוניל, התייחס לנושא בקצרה: "לפי מה שאני יודע הייתה תקווה שיהיה משחק חוזר. ההתאחדות האירית הודיעה את מה שהיא הודיעה ועכשיו אני מעוניין להתרכז במשחקים הקרובים שלנו".

"הצבא הירוק" יפגוש מחר (ראשון, 15:00) למשחק ידידות מסקרן את אנגליה כאשר שבוע לאחר מכן הוא יפגוש את סקוטלנד במסגרת מוקדמות יורו 2016.    

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי