דיווח: פאולו סוזה מועמד לאימון פיורנטינה

סוזה. יחזור לליגה האיטלקית?
סוזה. יחזור לליגה האיטלקית? | צילום: Gettyimages

וגם: יורנטה מבוקש בסביליה, ואלדס בולנסיה וארסנל רודפת אחרי היגוואין

(גודל טקסט)

העונה של כל הקבוצות הסתיימה והמשמעות היא שחלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך.

 

הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

 

15:11

וינצ'נזו מונטלה מסרב לשוחח עם ראשי פיורנטינה על עתידו ואמר להם שהוא בחופשה עד ה-5 ביולי. בקבוצה רוצים לפטר אותו, אבל לא רוצים לעשות זאת מבלי לשוחח איתו קודם. פאולו סוזה אקס מכבי תל אביב ומאמנה הנוכחי של באזל, נותר מועמד מוביל יחד עם ג'יאמפיירו ונטורה.

 

פרננדו יורנטה חלוץ יובנטוס מבוקש בסביליה. מאמן הקבוצה, אוניי אמרי רוצה את החלוץ שהגיע מאתלטיק בילבאו לפני שנתיים. סביליה תצטרך לשלם עבורו 7-8 מיליון יורו.

 

יורנטה. יחליף את באקה? (gettyimages)

 

צ'יצ'ריטו הרננדס חלוץ מנצ'סטר יונייטד שהיה מושאל העונה לריאל מדריד אמר שהוא רגוע מאוד לגבי השאלה היכן ישחק בעונה הבאה, אבל הוא לא ישחק ביונייטד ולא בריאל מדריד. 

13:46

וולפסבורג רוצה להחזיר את מאריו מנדזוקיץ' חלוצה הקרואטי של אתלטיקו מדריד ששיחק בקבוצה לפני שעבר לבאיירן מינכן. הזאבים מוכנים לשלם עבורו 15 מיליון יורו.

 

ארסנל מוכנה לשלם לפי הטלוויזיה של ב'גאזטה דלו ספורט' 40 מיליון יורו על גונסלו היגוואין שמבוקש גם במנצ'סטר יונייטד.

 

היגוואין. יגיע לאנגליה? (gettyimages)

 

אינטר מתכננת מהפיכה שלמה לעונה החדשה כאשר מהדי באנטיה אותו בינתיים מסרבת באיירן מינכן לשחרר מועמד להגיע (גם ביובנטוס רוצים אותו). בקישור הוזכרו שמותיהם של אמביה, סונג וקונדוגביה וכן ראג'ה ניאנגולן מרומא.

 

סאות'המפטון רוצה את השוער ההולנדי מארטן סטקלנבורח לחזק את העמדה של השוערים בקבוצה. הוא שיחק העונה מושאל במונאקו מפולהאם, אבל בקושי קיבל הזדמנות.

11:55

ולנסיה מנסה בכל הכח למצוא שוער מחליף לדייגו אלבס ועכשיו השם האחרון שהועלה הוא ויקטור ואלדס שוער ברצלונה לשעבר ששיחק העונה כמחליף במנצ'סטר יונייטד. איקר קסיאס סירב להצעה של העטלפים להגיע אליהם.

 

ואלדס. יחזור לספרד? (gettyimages)

 

קריאקוס פאפדופולוס האריך חוזהו בלברקוזן עד 2020. הוא נרכש משאלקה אחרי השאלה של עונה ב-5.5 מיליון יורו. "אני מאושר שזה עבד", אמר הבלם היווני.

 

מארק האמשיק שחקן הכנף של נאפולי התראיין לרשת מקומית בנאפולי וטען שייתכן ולא היה נשאר אם רפא בניטס היה ממשיך במועדון. זאת למרות שפורסם שריאל מדריד אולי תהיה מעוניינת לרכוש אותו. "לא קיבלתי מספיק הדמנויות לשחק", אמר. לדבריו העונה שלו היתה הטובה שלו בנאפולי עם שיא שערים אישי (13) ושיא בישולים (10). 

10:34

מנצ'סטר סיטי סימנה את לארס בנדר קשר לברקוזן כאפשרות שנייה אם לא תצליח לשים את היד על פול פוגבה. היא הציעה עליו 70 מיליון ליש"ט, אבל נראה שאם הוא יעזוב זה יהיה לכיוון אחת משתי הספרדיות. לברקוזן מוכנה למכור ב-25 מיליון ליש"ט, מחיר שלא מרתיע את הסיטי.

 

בנדר. תחליף פוגבה? (gettyimages)

 

ה'דיילי סטאר' כותב שטוטנהאם מסתערת על יאניק בולאסי, הקשר-חלוץ המצטיין של קריסטל פאלאס בו רוצה גם ליברפול. מחירו של הקונגולזי עשוי להגיע ל-30 מיליון ליש"ט. בתוך כך עמנואל אדביור חלוצה הטוגולזי של טוטנהאם לא רוצה לעזוב את וויט הארט ליין.

 

המנג'ר החדש של ניוקאסל, סטיב מקאלרן, רוצה את אנדרו אייאו חלוץ מארסיי שעשוי להיות הרכש הראשון שלו והוא יעבור העברה חופשית לקבוצה אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה של ביילסה. מיקה ריצ'ארס ששיחק במנצ'ססטר סיטי ושנה שעברה היה מושאל לפיורנטינה גם הוא על הכוונת של המאגפייז.

 

אייאו. הרכש הראשון של מקלארן? (gettyimages)

 

מינויו של מקלארן לתפקיד מנג'ר המאגפייז צפוי להיות מוכרז השבוע. הבעלים מייק אשלי רוצה לצאת מהנהלת הקבוצה כדי להכניס שני אנשי מקצוע לצוות המוביל, אבל ההחלטות יישארו בידיו. כך מדווח ה'סאנדי מירור'. 

09:18

אסטון וילה רוצה את אחיו המבוגר יותר של פול פוגבה, פלורנטין פוגבה בן ה-24 שבניגוד לאחיו משחק בנבחרת גינאה-ביסו ושיחק העונה בסט. אטיין. הוא משחק בעמדת בלם.

 

פלורנטין. מבוקש באנגליה (AFP)

 

סלאבן ביליץ' צפוי להתמנות השבוע למנג'ר ווסטהאם יונייטד. הפטישים החתימו את שוער ברמינגהאם דארן רנדולף.

 

ארסנל רוצה להחתים את בלם נבחרת ארגנטינה אסקיאל גאריי ששיחק העונה בזניט סט. פטרסבורג וחתם בקבוצה עד 2019. הוא שיחק בעבר בבנפיקה.

 

קרלוס באקה חלוץ סביליה עשוי לעבור לרומא. הוא חתום עד 2018 בסביליה, אבל רומא רוצה לרכוש אותו ב-20 מיליון יורו. גם טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד, מילאן, אינטר וזניט סט. פטרסבורג מעוניינות.

 

באקה. אחד השמות החמים באירופה (gettyimages)

08:31

אלכסנדר לאקזט מלך השערים של הליגה הצרפתית סגר לפי דיווחים בפאריס סן ז'רמן על חוזה לחמש שנים. הידיעה הזאת עשויה לגרום לעזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' או אדינסון קבאני. אחד מהם בוודאי יעזוב. 

 

לפי ידיעות באנגליה ליברפול סיכמה עם מתיאו קובאצ'יץ' מאינטר ותשלם לה 16 מיליון ליש"ט. הקרואטי נחשב לאחד השחקנים המוכשרים בסרייה A ועשוי לשדרג את הקישור ההתקפי של הקבוצה.

 

צ'לסי מועמדת להחתים את פאביו קואנטראו אחרי שהוא דחה שמועות שיילך לספורטינג ליסבון.

 

טוטנהאם הצטרפה למרוץ אחרי כריסטיאן בנטקה שמחירו 32.5 מיליון ליש"ט. בינתיים העיתונות הפולנית טוענת שהקבוצה החתימה כבר את הכישרון הפולני הצעיר של לך פוזנאן קרול לינטי בן 20 שנחשב ל"לוקה מודריץ' החדש'. מחירו 5 מיליון יורו והיום הוא ישחק את משחקו האחרון בקבוצה שזוכה באליפות פולין.

 

בנטקה. עוד קבוצה במירוץ (gettyimages)

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי